Skip to main content

Hoi,

 

Wanneer kan ik bij kpn zien welke series en films ik gekeken heb of waar ik gebleven ben.

Nu moet ik bijhouden welke serie ik gekeken heb. er zou een knop moeten komen met verder kijken waar je gebleven ben. Daarnaast zou het fijn zijn dat als een serie klaar is dat die gewoon door gaat naar de volgende serie zonder dat je moet klikken op de volgende serie of stopt.

 

Als dit werkt dan pas ben ik blij met het interactieve tv !!

 

Graag zie ik dit bij de volgende update !!

 

Admin: voor de overzichtelijkheid van het topic wat quotes weggehaald. Als je direct op de reactie boven je reageert is quoten niet nodig. Wil je iets specifieks aanhalen uit een eerder bericht, dan is quoten wel handig. 

@Danny en Jordy Duim Als je het “nieuwe menu” hebt, dat zou je dat al moeten kunnen zien. In een van de updates van het nieuwe menu is namelijk een blauw voortgangsbalkje toegevoegd. Daarmee kan ik hier precies zien wat en hoever ik iets al gekeken heb.

Heb je nog het “oude menu"?


@Danny en Jordy Duim Als je het “nieuwe menu” hebt, dat zou je dat al moeten kunnen zien. In een van de updates van het nieuwe menu is namelijk een blauw voortgangsbalkje toegevoegd. Daarmee kan ik hier precies zien wat en hoever ik iets al gekeken heb.

Heb je nog het “oude menu"?

 

@Katana321 Ja dit zie ik wel bij opgenomen tv programma's maar niet bij een videoland pakket en daar wil ik dit ook zien !!


Goedemorgen @Danny en Jordy Duim, als dat om films/series in het pluspakket gaat is dit helaas niet te zien. 


@Anneke-Anna Nou dan zullen ze toch met een update moeten komen en anders gaan we weer terug uiteindelijk naar ziggo !! die heeft dit wel


Daar wordt al heel lang om gevraagd, ook door mij als klant.  


@Anneke-Anna De klant blijkt dus bij kpn geen koning te zijn waardoor uiteindelijk weer klanten weglopen dit zal bij ons ook het geval zijn als dit niet in de update verwerkt wordt dus series moeten doorgaan zonder stop en ik wil kunnen zien waar ik gebleven ben !! doen ze dit niet dan kan Ziggo weer rekenen op ons en gaan we terug !!


@Anneke-Anna @KPN Webcare  Hoop dat kpn deze keer wel aan het werk gaat aangezien jij er ook al naar vraagt !!


@Danny en Jordy Duim Als je het “nieuwe menu” hebt, dat zou je dat al moeten kunnen zien. In een van de updates van het nieuwe menu is namelijk een blauw voortgangsbalkje toegevoegd. Daarmee kan ik hier precies zien wat en hoever ik iets al gekeken heb.

Heb je nog het “oude menu"?

 

@Katana321 Ja dit zie ik wel bij opgenomen tv programma's maar niet bij een videoland pakket en daar wil ik dit ook zien !!

 

Gelukkig kan dit al wel met de iTV-app. 

 


 

Er zit schot in ;-) 


@Anneke-Anna @KPN Webcare hier kijk ik geen tv!  Zet hier alleen me opnames in die ik later terug wil kijken !! Zoiets wil ik binnen enkele updates op de decoder zien! vanacht was er een update maar helaas zonder resultaat. Het zal wel lang duren want kpn is niet zo snel in het luisteren naar klanten met ideeën en verbeteringen...