Skip to main content

Ik heb een hele lange adem, heb er alle tijd voor genomen maar nu ben ik het echt zat.

Ik kan de tv niet aanzetten of ik krijg de melding “ zender niet beschikbaar “ in beeld.

Als ik met de afstandsbediening het beeld heel even stop zet en dan weer op play druk gaat alles goed.

Nu heb ik via chats met KPN al diverse dingen geprobeerd, gesnoerd aansluiten ipv dvs, resetten etc etc etc, alles wat er maar mogelijk is / in de vraagbaken staat beschreven.

Ook de wifi is al jaren niet wat het moet zijn, router al vervangen, experia wifi’s ertussen maar het wordt maar niet beter.

Kan iemand de gouden tip geven of wordt het nu maar overstappen …...

Ik droom er al over, maar heb nog niks gehoord of ontvangen helaas 😒


Wat vreemd dat je nog niets hebt ontvangen. Ik heb zojuist zelf twee ontvangers naar een Post NL ophaalpunt verstuurd. Morgen (vrijdag 8 mei) kan je de twee oude tv-ontvangers omruilen. 


Zojuist de nieuwe kastjes geïnstalleerd en werkt allemaal weer naar behoren !

Zelfs de beeldkwaliteit lijkt beter te zijn 😏

 

Mocht het alsnog mis gaan zal ik het hier laten weten, maar heb er wel vertrouwen in.


Wat fijn dat alles weer werkt. Als het toch weer mis gaat, dan horen we dat graag van je!


We zijn nu een weekje verder, geen storingen meer gehad dus probleem definitief opgelost met de nieuwe kastjes 👍


Goed om te lezen dat het nog steeds goed werkt. :relaxed:


Reageer