Skip to main content

Ik heb net 2 Motorola tv-kastjes ingeleverd wegens ouderdom en twee nieuw van Arris terug gekregen, Voorheen kon ik bij alle Tv-zenders ( bijvoorbeeld ONS ) een programma terugkijken. Bij deze nieuwe kastjes kan dat voor een aantal zenders ( waaronder bijvoorbeeld ONS ) niet meer.

Dat vind ik hinderlijk. Het probleem is gemeld, een harde reset helpt niet en verder niets meer gehoord. Wat te doen?

Ik heb net 2 Motorola tv-kastjes ingeleverd wegens ouderdom en twee nieuw van Arris terug gekregen, Voorheen kon ik bij alle Tv-zenders ( bijvoorbeeld ONS ) een programma terugkijken. Bij deze nieuwe kastjes kan dat voor een aantal zenders ( waaronder bijvoorbeeld ONS ) niet meer.

Dat vind ik hinderlijk. Het probleem is gemeld, een harde reset helpt niet en verder niets meer gehoord. Wat te doen?


Bij ONS kan je inderdaad programma’s terug kijken. Even afwachten, kan zo maar zijn dat het later of hooguit morgen wel actief is (laden van alle programmadata kost even tijd).


@PIMEv43 Welkom hier! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. Je geeft aan het probleem gemeld te hebben? Heb je dit gemeld via een collega van mij en is er een ticket ingediend? 
Aangezien ik pas 2 dagen later reageer vraag ik me af of je nog wacht op een reactie van ons? 
Als dit zo is, dan kijk ik graag met je mee. Kun je alvast je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Gegevens in  Profiel ingevuld

 

Mvg

PIMEv43


@PIMEv43 Bedankt voor het invullen van je gegevens. Zie je trouwens helemaal de terugkijk optie niet bij deze zender of werkt de knop gewoon niet?
Heb je de tv ontvangers of de Experiabox een harde reset gegeven? 

Zou je voor de zekerheid de tv-ontvanger via het menu willen resetten? 

  • Druk op 'Menu' van de afstandsbediening, ga naar 'Instellingen' en dan naar 'Systeem instellingen'
  • Ga naar 'Systeem informatie' en druk op de gele knop op de afstandsbediening
  • Zet beide opties op 'Ja' en kies dan 'Bewaar instellingen'
  • Kies 'Ja' zodra er een pop up scherm verschijnt
  • De tv-ontvanger wordt nu gereset en teruggezet naar fabrieksinstellingen

Reageer