Skip to main content

Wij zijn op vakantie op kos,en willen nu via kpnitv kijken op mijn tablet samsung s7 en krijgen steeds de melding dat dat niet mogelijk is.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Ronnieklaar . Welkom op het forum.

Werkte het in Nederland nog wel? Ben je ook op andere vakantiebestemmingen geweest?

Probeer je via 4G?  Lukt het ook niet via de hotel wifi?


Ik ben nog op vakantie in nederlandwerkte het wel. Ik heb het nog niet in andere landen geprobeerd.

Op mijn telefoon ook een samsung lukt het wel.


En als je via die tablet via de webversie probeert? https://tv.kpn.com/

(liefst in chrome)


Via de webversie tv.kpn.com is het wel gelukt, maar via de app kpn itv niet.


Vreemd. Je hebt de app ook proberen te verwijderen en opnieuw geïnstalleerd? Ik heb hier geen verklaring voor.

Hoe lang ben jij nog op Kos? En werkt het op die app zowel met wifi als met 4g niet?


Ik heb de app verwijderden opnieuw geïnstalleerd maar hij werkt nog niet.

Van de programma's die ik opgenomen heb kan ik alleen de publieke zenders terug zien,zowel op WiFi als 4G.

Ook programma's terug kijken via Tvgids lukt niet.in de app.

Live lukt weer wel.

Ik denk dat die App. Makkelijker en beter moet.

Ik zit nog 3 dagen op kos en heb de moed opgegeven.


Ben je wel met een Griekse provider verbonden? GR voor de naam.


Ik heb het met een ziggo go  app. Van mensen hier geprobeerd .helemaal geen problemen in een paar tellen gelukt.


@Jeroen-bart Engelen :  Mocht je tijd hebben, heb jij enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?


@Ronnieklaar : Mijn advies is, om zo lang via de webversie te kijken. Die heeft min of meer dezelfde functionaliteit. Wellicht heeft mijn collega nog een oplossing in petto. 


@Erwin_  Als jij (of een andere moderator) mij het iTV abonnementsnummer van @Ronnieklaar kan doorgeven via de interne mail dan kunnen wij kijken vanaf welk IP-adres de login komt. Zal niet de eerste keer zijn dat er een mismatch is tussen welk land het IP-adres bij hoort en waar het bij hoort volgens de database die wij gebruiken voor deze informatie.


@Ronnieklaar : kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Ik geef je informatie dan aan @Jeroen-bart Engelen  en wellicht kan hij een verklaring vinden.

 


Wij gaan morgenvroeg naar huis dan zien we wel verder. Bedankt zo ver..