Skip to main content

Ik heb een paar maanden geleden met een kpn collega telefoonisch een afspraak gemaakt dat ik als mij tv en internet en twee telefoons omgezet worden van telfort naar kpn ook mijn tv ontvanger kon ruilen voor 2,50 naar een 4 k ontvanger. 

Nu is die omzetting gebeurt en nu krijg ik te horen dat ik voor ruim 10 euro per maand meer om moet naar husel

 

Ik vind dit een zeer slecht service en hoop ik dat u zich aan de gemaakte afspraak kunt houden ik wil graag bij u blijven. 

Graag antwoord 

Gr frans

 

 

Welkom op ons Forum @Gotz. En excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk de laatste tijd.  

Ik begrijp dat door een collega van Telfort is gezegd dat je voor €2,50 extra een 4K-ontvanger kunt bestellen. Dit kan inderdaad wanneer je aan de voorwaarden voldoet en een Hussel abonnement hebt. Bij de overgang van Telfort naar KPN heb je je eigen abonnement gehouden. Dit abonnement moet dan inderdaad eerst omgezet worden naar een Hussel abonnement. Daarna kan pas de 4K-ontvanger toegevoegd worden. We hebben niet de mogelijkheid om de 4K-ontvanger toe te voegen aan je huidige abonnement. Daarvoor moet je echt eerst over naar Hussel. 

Feitelijk klopt het dus dat je voor € 2,50 een 4K-ontvanger toe kunt voegen, maar wel met als voorwaarde dat je een Hussel abonnement hebt. En dat laatste belangrijke deel is mijn collega van Telfort vergeten te noemen als ik het goed begrijp. Ik vind het jammer dat dit niet duidelijk verteld is. Maar ik kan de ontvanger niet alsnog voor je toevoegen voor € 2,50, ook al zou ik dit willen. 


Ok bedankt voor het antwoord het was wel degelijk een collega van KPN maar vergissen is menselijk al vind ik het heel jammer ik zal hussel eens bekijken. 

Gr gotz


Excuus, dat heb ik verkeerd gezien. Ik kan altijd kijken in mijn systeem of ik iets terug kan vinden qua notities van de betreffende collega. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik kan voor de zekerheid altijd even kijken. Je mag jouw forumprofiel wel even invullen met je postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Mocht je verder vragen hebben over KPN Hussel, dan hoor ik het ook graag! 


Ok hartelijk dank dat u er nog even naar kijk. 

Gr gotz


Je hebt de gegevens nog niet ingevuld in je profiel zie ik, dus dat mag je nog even doen. Dan kan ik met die gegevens je klantkaart opzoeken en eventuele notities teruglezen. 


Ik heb gegevens nu ingevuld.

Gr frans 


Bedankt voor het invullen. In mijn systeem lees ik inderdaad een notitie terug van mijn collega over de 4K-ontvanger. Mijn collega legt hier uit dat je de automatische overstap naar KPN afwacht zodat het tarief gelijk blijft en je voor € 2,50 de 4K-ontvanger toe kunt voegen. Precies zoals je vertelde. Inmiddels zijn we er ook achter dat dit helaas niet zo werkt en je dus verkeerd bent voorgelicht. Wat ik heel erg jammer vind. Want dat zorgt weer voor teleurstellingen. 

In een andere notitie van 12-10 vertelt mijn collega dat het niet mogelijk is om een 4K-ontvanger toe te voegen aan een oud Telfort abonnement. Ik vermoed dat je naar aanleiding van dat gesprek hier een berichtje hebt geplaatst. 

Ondanks de belofte van mijn collega zul je toch eerst over moeten naar KPN Hussel. Daar kan ik niks aan veranderen. Je gaf aan dat je maandbedrag dan omhoog gaat met ruim €10,-. Je zult voor jezelf moeten beslissen of je het toevoegen van de 4K-ontvanger belangrijk genoeg vindt om dit te doen.  Die afweging kan ik niet voor je maken. 

Wat ik wel wil doen, om je toch tegemoet te komen naar aanleiding van de belofte van mijn collega, is je de 4K-ontvanger een jaar lang gratis aan te bieden (€2,50 x 12 maanden = € 30,-). Maar je zult dan dus wel eerst over moeten naar Hussel. 
 


Ik ben wel blij dat u eerlijk bent ik zal het verder bekijken of ik overstap naar hussel. 

Wat ik wel jammer vind is dat kpn niet iedere klant ook al heeft hij geen hussel die ontvanger niet leverd. 

Misschien voor een eenmalig bedrag dan kan de klant de nieuwe ontvanger toch gebruiken voor een 4 k tv. 

Gr frans 

 

 


Ik snap dat je er op die manier tegenaan kijkt. Als het technisch/administratief kon, dan had ik heel graag de 4K-ontvanger gewoon toegevoegd aan je abonnement. Maar het is niet een kwestie van niet willen, maar een kwestie van niet kunnen. Ik krijg pas de optie om een 4K-ontvanger toe te voegen bij een Hussel abonnement. Ik kan de 4K-ontvanger niet selecteren in je huidige abonnement helaas.

Mocht ik nog ergens bij kunnen assisteren, dan weet je me hier te vinden!  

 


Ok dank u

Gr frans


Reageer