Skip to main content

Gisteren de nieuwe KPN TV+ box aangesloten. Wat een aanfluiting dat je niet je favoriete zenders kan instellen en telkens door de hele lijst v an zenders moet om te zoeken naar je gewenste zender. Ja je kan natuurlijk gelijk het zendernummer ingeven maar als je via de toets gids op de afstandsbediening wil kijken wat er allemaal op TV is bij je favoriete zenders dan moet je weer door de hele lijst van zenders ploegen die je allemaal niet wil hebben. Ben al een aantal jaren bij KPN en doorgaans tevreden maar dit vind ik ronduit storend.

Contact gehad met de klantenservice en kreeg te horen dat het probleem bekend is maar er voorlopig nog geen oplossing komt. Ik heb inmiddels het oude TV modem (een ARRIS) weer aangesloten en kan nu wel weer gebruik maken van de favoriete zenders. Ik heb voorgesteld om het oude modem voorlopig te houden en niet terug te sturen zoals verwacht wordt maar dat ging niet. Zo wordt ik dus gedwongen om weer terug te gaan naar mijn oude contract en dit nieuwe contract maar weer op te zeggen nu het nog kan (gezien de 14 dagen annuleringstermijn). Wanneer ik het oude modem niet terug stuur zou er € 75,- voor in rekening gebracht worden!!!

Wat een slechte service! En dan ook nog te bedenken dat het oude modem gewoon op de stapel afgedankte modems gaat belanden.

Ben aan het overwegen om toch maar weer terug te gaan naar Ziggo.

 

Hallo @PietVer ,

Dat verbeterpunt wordt opgepakt. Hou de wensenlijst in de gaten: 

 


Hoop inderdaad dat dit snel wordt opgepakt want mijn echtgenote kan totaal niet overweg met het nieuwe TV+ modem. Daarom het oude modem maar weer aangesloten maar vind het wel een slechte zaak dat ik dit niet voorlopig mag blijven gebruiken zolang het probleem niet is opgelost.


Hallo,

In de gids kunt u ook gewoon het zendernummer intoetsen, dan bent u ook gelijk bij de gewenste zender....verder kunt u de Favorieten die u instelt via de "hartjes" terug zien in de Favorietenlijst, bereikbaar via Nu op TV. 

Als u daarop klikt ziet u in de regel daaronder Favorieten staan.

Ik had hiervoor ook de Arris, ja, dit is een beetje andere lay-out, dat klopt.


De favoriete zend ers in de Nu op TV via de hartjes had ik ook al gezien maar mis dan toch een tv gids met alle favoriete zenders en hun aanbod op een bepaalde avond. Maar het meest storende vind ik toch dat ik het oude modem niet mag blijven gebruiken en terug moet sturen.


...verder kunt u de Favorieten die u instelt via de "hartjes" terug zien in de Favorietenlijst, bereikbaar via Nu op TV. 

Als u daarop klikt ziet u in de regel daaronder Favorieten staan.

De functionaliteit t.a.v. die favorieten lijst is mijns inziens volstrekt ontoereikend en feitelijk onbruikbaar.

Voor mij is het ontbreken van eigen zenderlijsten een absolute NoGo. Zonder die functionaliteit geen TV+ voor ons.


De favoriete zend ers in de Nu op TV via de hartjes had ik ook al gezien maar mis dan toch een tv gids met alle favoriete zenders en hun aanbod op een bepaalde avond. Maar het meest storende vind ik toch dat ik het oude modem niet mag blijven gebruiken en terug moet sturen.

Van zenders die je veel bekijkt weet je het nummer wel uit je hoofd, en als je die intoetst in de programmagids zie je toch het programma van de hele avond?

Je kunt met de "vooruitspoeltoets" ook tot zeven dagen vooruit kijken in de gids.


...verder kunt u de Favorieten die u instelt via de "hartjes" terug zien in de Favorietenlijst, bereikbaar via Nu op TV. 

Als u daarop klikt ziet u in de regel daaronder Favorieten staan.

De functionaliteit t.a.v. die favorieten lijst is mijns inziens volstrekt ontoereikend en feitelijk onbruikbaar.

Voor mij is het ontbreken van eigen zenderlijsten een absolute NoGo. Zonder die functionaliteit geen TV+ voor ons.

Goh, wat vreemd dat je dat zo belangrijk vindt...eerst moest ik er ook even aan wennen, maar inmiddels mis ik die Favorieten helemaal niet meer.


Je kunt met de "vooruitspoeltoets" ook tot zeven dagen vooruit kijken in de gids.

Maar dan moet die gids wel overzichtelijk zijn en niet al die zenders bevatten die je toch nooit kijkt en waarop je wellicht zelfs niet eens geabonneerd bent.


Goh, wat vreemd dat je dat zo belangrijk vindt...eerst moest ik er ook even aan wennen, maar inmiddels mis ik die Favorieten helemaal niet meer.

Ik gebruik die favorieten ook nooit immers dat is mijns inziens onbruikbare functionaliteit op de TV+ Box. Waar het om gaat is eigen zenderlijsten en dat is iets compleet anders. Daarmee beperk je namelijk de zenders die in de gids getoond worden en dat is waar het om gaat.

Zie punt 3 van de feature requests in het onderstaande topic.

Gelukkig zullen die zenderlijsten er ook weer gaan komen, de vraag is alleen hoelang we daar nog op moeten wachten.


Goh, wat vreemd dat je dat zo belangrijk vindt...eerst moest ik er ook even aan wennen, maar inmiddels mis ik die Favorieten helemaal niet meer.

Ik gebruik die favorieten ook nooit immers dat is mijns inziens onbruikbare functionaliteit op de TV+ Box. Waar het om gaat is eigen zenderlijsten en dat is iets compleet anders. Daarmee beperk je namelijk de zenders die in de gids getoond worden en dat is waar het om gaat.

Sorry. Ik bedoel ook de zenderlijsten...die gebruikte ik in de Arris ook. Maar zoals gezegd, via de kanaalnummers ben je zo bij de juiste zender....en wat maakt het uit dat je andere zenders ziet, kan je nog eens op ideeën brengen...maar goed, ieder ervaart het op zijn manier natuurlijk.

 


...en wat maakt het uit dat je andere zenders ziet, kan je nog eens op ideeën brengen...maar goed, ieder ervaart het op zijn manier natuurlijk.

Precies en voor mij is TV+ dus echt een absolute NoGo zolang er geen zenderlijsten ingesteld kunnen worden. Als voetbalhater wil ik natuurlijk niet constant geconfronteerd worden met die verschrikkelijke ESPN zenders Ook de kanalen voor Viaplay en Ziggo Sport en nog een flink aantal andere zenders die wij toch nooit kijken wil ik in de gids niet zien.

En wat te denken van die waslijst aan radiozenders. Wat heb ik daar nu aan als ik toch nooit radio luister via de TV+ Box of als ik maar naar twee of drie van die zenders luister.Â