Skip to main content

Sinds 1 maand heb ik de nieuwe ontvangers van Kpn TV+. Het leek zo mooi en ontvanger met ingebouwde apps. Maar niets is waar. Continue vastlopers bij terugkijk of opgenomen. Het niet synchroon lopen met beeld en geluid. Verschrikkelijk. Eerste keer ruim een uur met kon gebeld en het hele proces doorgenomen. Dacht dat het was opgelost. Van de week weer gebeld en de werknemer stelde voor om weer een uur aan de lijn te blijven om wederom het proces door te lopen. Weigerde dat en vroeg of hij niet het verslag van zijn collega kon doornemen. Dat weigerde hij. Ik vroeg hem of de monteur langs kon komen. Ook dit weigerde hij. Eerst hun procedure en dan misschien een monteur. Lekker effectief en klant vriendelijk 

Hoi @Haroldesch, welkom hier. 

Niet fijn om te lezen dat het zo stroef loopt. Je hebt al contact gehad, maar helaas nog niet opgelost. 

Ik begrijp dat je graag een monteur wilde, ik weet niet of dat meteen de oplossing is. Er zijn ook nog wat problemen die al bekend zijn en op de lijst staan om opgelost te worden. 

Voor ik een monteur kan sturen en te bepalen of dat zin heeft zou ik graag antwoord zien op de volgende vragen:

  • Welk modem heb je?
  • Hoe is de ontvanger op het modem aangesloten?
  • Is de ontvanger al gereset? 
  • Hoe is de ontvanger op de tv aangesloten? 
  • Maak je gebruik van een soundbar of ander geluidssysteem? Zo ja, welke?
  • Hoe is de geluidsinstallatie aangesloten op ontvanger/tv?