Skip to main content

Ik heb nu 4 dagen KPN tv en het is één en al drama. Meerdere keren opnieuw opstarten omdat beeld stilstaat, geluid en beeld niet overeenkomen.  Kwalitatief ver onder de maat.

Is de ontvanger wel met een kabel aangesloten op het modem?


Jazeker


Hoi @JohanEllen63, wat irritant dat je steeds haperend beeld hebt. 

De ontvanger is dus bekabeld aangesloten. Dat is goed. Wat heb je verder al geprobeerd? Heeft de ontvanger al een reset gehad bijvoorbeeld? Helpt dat?

Verder geen last van een wegvallende verbinding of iets?


Hoi @JohanEllen63, wat irritant dat je steeds haperend beeld hebt. 

De ontvanger is dus bekabeld aangesloten. Dat is goed. Wat heb je verder al geprobeerd? Heeft de ontvanger al een reset gehad bijvoorbeeld? Helpt dat?

Verder geen last van een wegvallende verbinding of iets?

Ik heb alle kabels eruit gehad en opnieuw gestart maar dat hielp niet. Verder geen problemen. Ik vind dit ook wel genoeg.


Opnieuw opstarten is wat anders dan een reset. Ik wil je toch vragen een reset uit te voeren. Ik ben dan wel heel benieuwd hoe de ontvanger daarna gaat reageren. 


Opnieuw opstarten is wat anders dan een reset. Ik wil je toch vragen een reset uit te voeren. Ik ben dan wel heel benieuwd hoe de ontvanger daarna gaat reageren. 

Ook een reset levert niks op. Beeld staat regelmatig stil.


Dat is wel erg balen zeg. Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik eens mee wat ik hier verder nog in kan betekenen. 


Profiel ingevuld


Bedankt. Ik kan alleen nu geen goede analyse doen omdat ik het modem niet kan bereiken. in welke kleur branden/knipperen de lampjes op de Box 12?

Heb je naast de problemen met tv ook last van een wegvallende internetverbinding?

 


4 groene


Nee, internet is prima


Dat is mooi. Alleen de tv heeft dus problemen. Ik heb hiervoor nu melding gemaakt bij collega's om het verder uit te zoeken. Je hebt hier ook een sms van ontvangen. Hoor graag van je als er contact is geweest.