Skip to main content

Sinds dat we over zijn gegaan van Telfort naar KPN zijn we niet tevreden over de tv en zijn menu's. Als wij een opname plannen dan was het in het verleden zo dat als het programma later begon de opname ook later begon. nu al een aantal keren dat wij het eind van een programma missen omdat de opname niet meeloopt met de nieuwe tijd.

Verder duurt het te lang als je van gids, naar menu of het programma even stopt . je mist dan een deel van de ondertiteling. ook reageert de tv heel langzaam op de afstandsbediening. We hebben hem pas gereset maar dat heeft niets geholpen.

kan het liggen aan een oud ontvangstkastje? of heeft u een oplossing ?

graag willen we hier antwoord op.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Volgens mij was het in het verleden(telfort) dit noit een probleem. Hij nam realtime op . Als er een programma later begon begon hij ook met later opnemen en zo had je het eind ook opgenomen. Dat is nu bij KPN niet zo. Heel vervelend.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Volgens mij was het in het verleden(telfort) dit noit een probleem. Hij nam realtime op . Als er een programma later begon begon hij ook met later opnemen en zo had je het eind ook opgenomen. Dat is nu bij KPN niet zo. Heel vervelend.

 

 

Vreemd, want Telfort is een onderdeel van KPN en wat je van Telfort ontving, was hetzelfde als wat KPN op IPTV zet.  

Dat realtime opnemen kan ik me nog herrineren uit de VHS tijd, met een code die je moest ingeven. Helaas werkte ook dat niet altijd perfect. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hallo @Stegeman40 KPN staat daar buiten, dat was slechts een administratieve omzetting, als je nog bij TFT was gebleven had je die klachten ook gehad.

10 december volgt er een update waardoor de decoders sneller zouden moeten gaan reageren.

Zie daartoe ook de speciale topics daarover binnen dit forum.

Â