Skip to main content

is leuk die actie waar je van alles kan kiezen maar als je dan kies voor 3 maanden gratis opnemen blijkt dat je opnemen uitzet en je dus alle opnamen kwijt bent.

Staat er nu wel ergens iets kiezen wat je nog niet hebt maar dan moeten ze niet (schrijf het maar vast) aangeven bij opties die je als hebt dat je dat ook kan kiezen.

Hoe krijg ik nu mijn opnamen weer terug die er nog stonden beste vrienden van de technische dienst.

 

Ik ben bang dat dit niet meer terug te draaien is. 


Wow, kan er dan echt niet af en toe ook eens iets goed gaan? :confounded:


Welkom op ons Forum @PeterTuinvGi. Ik begrijp dat het er bij stond dat je niet iets moest kiezen wat je al had, maar dat je toch de optie had om het Opnemen pakket aan te vinken met korting. En nu zijn al je opnames kwijt. Ik ben het met je eens dat het ideaal was geweest wanneer we per klant hadden bekeken wat de klant al had en alleen de opties hadden gegeven die voor die ene klant relevant waren. Maar ik ben bang dat dit te lastig was om te maken en we het daarom niet gedaan hebben. Maar dat antwoord moet ik je schuldig blijven. Ik ben wel echt bang dat je jouw opnames nu kwijt bent en ook niet meer terugkrijgt, hoe zuur dat ook is.


Reageer