Skip to main content

Ik snap niet dat iemand van KPN mij een KPN TV+ abonnement heeft aangeboden terwijl het bekend was dat dit niet voldoet.

Gaarne verneem ik van iemand van KPN de reden van het verzwijgen.

Het levert alleen maar storingen (o.a. lyp sinc, zwartscherm , enz) en ergernis op.

Mijn abonnement is 2-3-2023 ingegaan .

Henk Nan

Overeenkomst doorlezen, er staat vast wel iets over bedenktijd wel gauw doen meestal is dat 14 dagen.

 


Het gaat mij om het principe .

Mij is door een helpdesk medewerker verteld dat maandagmiddag een update voor de ontvanger wordt vrijgegeven.

Ben benieuwd.


Hallo @Henknan ,

Op dit moment volgt er minimaal één keer per week een software-update voor KPN+.. Je kunt ze hier volgen: 

https://forum.kpn.com/product-updates

 

Check ook dit topic:

 


Noordzee ,

Hartllijk dank


Gisteren alles (beeld en geluid ) oke.

Heden valt regelmatig het radiogeluid uit , na de knop P+ of P- op de afstandsbediening ingedrukt te hebben gaat het geluid na een paar seconden weer verder voor zolang het duurt .

Ik heb hier over de helpdesk al gebeld , na een reset is het voor even verholpen , dus geen oplossing.

 

 

 


@Henknan

Ik had elders gelezen dat dit aan de screensaver kan liggen.

Kijk bij instellingen of je de screensaver kan uitschakelen.

 

@Henknan 

Hoe werkt hij verder na de update?

Ik ben nog aan het twijfelen wanneer ik hem ga nemen.

Alvast mijn hartelijke dank.😉


Joop2011,

Niet gevonden.


@Henknan 

Ik zag hier een topic over de screensaver.

 

Zie ook hier, hier vind je alle handleidingen.

TV ontvanger

HD TV+ ontvanger.

Handleiding

(helaas zie ik het niet zo snel in de handleiding).

Sorry.

 

 


Hallo @Henknan ,

Op dit moment volgt er minimaal één keer per week een software-update voor KPN+.. Je kunt ze hier volgen: 

https://forum.kpn.com/product-updates

 

Check ook dit topic:

 

Beste Noordzee

als dat zo was zouden de problemen wel sneller opgelost zijn.

Het is om de twee weken en dat is nog maar 2 x gebeurd dus dat is ook niet structureel.

Helaas ik begrijp dat je een optimist bent maar dit is een te rooskleurig beeld -;)