Skip to main content

Gisteren heeft een KPN monteur ons nieuwe glasvezelinternet aangesloten in ons pas opgeleverde appartement. Het is een nieuw abonnement met 2 tv ontvangers, dit zouden de nieuwe tv ontvangers zijn met bluetooth en klaar voor 4K. We hebben maar 1  nieuwe ontvanger en 1 ouder type ontvangen.Graag wil ik deze omruilen voor een nieuw type ivm aanschaf van 4K TV. Hoe kan ik dit doen?

hartelijke groet,

Loes72


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Gisteren heeft een KPN monteur ons nieuwe glasvezelinternet aangesloten in ons pas opgeleverde appartement. Het is een nieuw abonnement met 2 tv ontvangers, dit zouden de nieuwe tv ontvangers zijn met bluetooth en klaar voor 4K. We hebben maar 1  nieuwe ontvanger en 1 ouder type ontvangen.Graag wil ik deze omruilen voor een nieuw type ivm aanschaf van 4K TV. Hoe kan ik dit doen?

hartelijke groet,

Loes72

 

Dat kan op het moment niet. KPN heeft een tekort aan 4K ontvangers. Daarom krijgt elke nieuwe klant op dit moment maar 1 nieuwe 4K ontvanger. Extra ontvangers zijn dan HD ontvangers.


Hartelijk dank Nick83 voor uw antwoord. Waarom staat dit dan niet in alle artikelen die over de nieuwe ontvanger geschreven zijn? Kom ik dan later wel in aanmerking voor het nieuwe type?

hartelijke groet,

Loes72

 


De oorzaak is het wereldwijde tekort aan computerchips. Niemand weet wanneer dat opgelost is.