Skip to main content

Nieuw bij KPN: Opnemen Pakket Extra – Tot 1000 uur opnemen van TV

• June 10, 2025
  • 32 reacties
  • 1960 keer bekeken
Nieuw bij KPN: Opnemen Pakket Extra – Tot 1000 uur opnemen van TV
Toon eerste bericht

32 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Nelleke6, zie je het gewone Opnemen Pakket wel staan als je naar die pagina gaat? Bij dat pakket staat dan namelijk een extra regel, '700 uur extra opnemen: uit’. Met daaronder blauwe tekst met een pennetje en 'Opnemen Pakket’. Als ik daarop klik kan ik de extra versie aanzetten. Lukt het daarmee wel?

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • October 9, 2025

Hoi ​@Nelleke6, zie je het gewone Opnemen Pakket wel staan als je naar die pagina gaat? Bij dat pakket staat dan namelijk een extra regel, '700 uur extra opnemen: uit’. Met daaronder blauwe tekst met een pennetje en 'Opnemen Pakket’. Als ik daarop klik kan ik de extra versie aanzetten. Lukt het daarmee wel?

YES ! Gelukt ! Dank je wel Jasper !!

Jasper van KPN
Moderator

Graag gedaan ​@Nelleke6, veel plezier alvast met alle opnames terugkijken! 😊

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 17, 2026

Ik maak hier nog steeds gebruik van voor €1 maar zat me af te vragen of er tegenwoordig nog verschil is met het hedendaagse opnemen pakket die ik ook kosteloos in mijn pakket heb. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 17, 2026

Nee ​@Anneke-Anna dat pakket is 300 uur opnames en dat uitgebreide pakket is 1000 uur opnames

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 17, 2026

Petje af als je die 1000 uur vol weet te krijgen en vooral, dat je e.e.a. weet te bekijken...🙃

Deze uitspraak deed ik een jaar geleden… maar ik moet zeggen, ik ben een heel aardig eind gekomen. Olympische winterspelen, Marathon Rotterdam, WK voetbal, series en films… het ging snel. Dus ik kom terug op deze uitspraak: het is inderdaad mogelijk! 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 17, 2026

Petje af als je die 1000 uur vol weet te krijgen en vooral, dat je e.e.a. weet te bekijken...🙃

Deze uitspraak deed ik een jaar geleden… maar ik moet zeggen, ik ben een heel aardig eind gekomen. Olympische winterspelen, Marathon Rotterdam, WK voetbal, series en films… het ging snel. Dus ik kom terug op deze uitspraak: het is inderdaad mogelijk! 

Ik vind het sowieso een fijn idee. Net als onbeperkte data en bellen. (Dat geouweh**r met continu checken of je wel genoeg ruimte hebt 😅)