Skip to main content

Hallo,

Ik heb een contract afgesloten aan de deur op 17-05-2021. Omdat er bij ons net glasvezel was aangelegd mocht ik 2 kortingen/actie opties kiezen, ik koos “De eerste 6 maanden € 35 /mnd” en “KPN Superwifi t.w.v. € 199”. En er worden ook geen aansluitingen kosten in rekening gebracht t.w.v 25,00 Euro. Mooie deal toch.

Zo staat het in mijn contract.

Je keuze:

Internetsnelheid 100 Mbit/s - € 47,50 /mnd

Jouw korting De eerste 6 maanden € 35 /mnd

KPN televisie 1 ontvanger - € 10,00 /mnd

Korting TV De eerste 6 maanden € 10 /mnd korting

Gekozen korting KPN Superwifi t.w.v. € 199

Interesse KPN Mobiel Nee

Vast bellen Vast Bellen - € 2,00 /mnd

 

Totaal

Eerste 6 maanden € 37,00 /mnd

Na 6 maanden € 59,50 /mnd

Na 12 maanden € 59,50 /mnd

 

Levering

Installatiedatum Binnen 2 tot 4 weken

Huidige provider Andere aanbieder

Opzeggen provider Ik wil gebruik maken van de opzegkaart

 

Voorwaarden

Als je je bedenkt, kun je je bestelling binnen 14 dagen annuleren. Deze

termijn gaat in vanaf het moment dat je je officiële bevestiging hebt

ontvangen per post of e-mail. Het abonnement loopt minimaal 1 jaar.

 

Er worden GEEN activatiekosten t.w.v. €25,- gerekend omdat ik nu direct de

keuze maak om een 1 jarig KPN Hussel contract aan te gaan.

 

Maar bij nader inzien blijkt dat ik nog een contract had lopen bij mijn huidige provider tot 4 augustus.

Dus ik bel KPN klanten service op 21-05-2021 om door te geven dat ik de aansluitdatum wil verschuiven naar 4 augustus.

En nu maakt de KPN medewerker en fout door mijn huidige contract te annuleren een nieuw contact met de nieuwe aansluit datum aan te maken.

Maar de medewerker was niet instaat om mij de zelfde korting te geven die ik aan de deur kreeg (dit zijn 2 verschillende afdelingen die kennelijk niet samen werken).

Ze heeft iets gedaan wat achteraf niet juist goed blijkt te gaan. Ze heeft de 2 kortingen en de activatiekosten netjes op 0 Euro gezet maar onder aan de streep bleef 174 Euro staan.

Dit was volgen haar geen probleem. En dit zou niet in rekening worden gebracht.

 

Overzicht kosten Thuis

Abonnement

Hussel Internet 100 Mbit/s                                                        47,50

Dit abonnement heeft een minimumduur van 12 maanden.

Actiekorting eerste 6 maanden                                                 - 12,50

TV

Interactieve TV met een TV-ontvanger                                       10,00

Eerste 6 maanden korting op Interactieve TV                             - 10,00

Bellen

Vast telefoonnummer                                                               2,00

Extra's

KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)                          0,00

Glasvezel Upgrade                                                                  0,00

Totaal per maand, eerste 6 maanden                                     37,00

Totaal per maand, vanaf maand 7                                             59,50

 

Eenmalig

Gratis installatie door monteur                                                  0,00

Activatiekosten                                                                       0,00

2 KPN SuperWifi punten                                                           0,00

Actiekorting KPN SuperWifi 50 euro                                          0,00

Totaal eenmalig                                                                     174,00

Nog te betalen via factuur                                                         174,00

 

I weet niet waarom het zo gedaan is maar 5 augustus kreeg ik een factuur van 212,19.

 

Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € 212,19.
Dit totaalbedrag is als volgt opgebouwd:

Abonnement     €             38,19

Eenmalig             €             174,00

Totaal                   €             212,19

 

De rekening van 5-8-2021 komt niet overeen met mijn contract!

Wat kan ik hier aandoen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goed dat je contact met ons opneemt, @mklpmn! Dit klopt natuurlijk niet met wat je hebt afgesproken. Het klopt wel dat de klantenservice niet het aanbod kan doen dat je aan de deur hebt gekregen. Vandaar dat er gekozen is om het op een andere manier op te lossen. Maar dan zou je verwachten dat de eenmalige kosten op een andere manier verholpen worden. Nu staan ze toch op de factuur en dat klopt natuurlijk niet. Ik kijk daarom graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?