Skip to main content

Door steeds meer storingen met mijn oude ontvanger heb ik een nieuwe aangeschaft maar krijg nu de foutmelding 64 teveel ontvangers aangesloten hoe kan ik dat oplossen

MVG Hans Drees

Door steeds meer storingen met mijn oude ontvanger heb ik een nieuwe aangeschaft maar krijg nu de foutmelding 64 teveel ontvangers aangesloten hoe kan ik dat oplossen

MVG Hans Drees

"aangeschaft"? Dat klinkt alsof u hem gekocht heeft? Dat kan helemaal niet, ontvangers zijn eigendom van KPN, deze mogen niet gekocht of verkocht worden.


ik moest er wel 1 kopen want de KPN helpt mij niet wacht al een week op een telefoontje met een oplossing


ik moest er wel 1 kopen want de KPN helpt mij niet wacht al een week op een telefoontje met een oplossing

Het is nutteloos om zo'n ontvanger via marktplaats ofzo te kopen. Want die doet het dan niet. Een ontvanger doet het alleen als deze bij een abonnement geregistreerd staat. Anders niet. En KPN gaat je niet helpen om deze gekochte ontvanger alsnog te laten werken.

Alleen Motorola ontvangers worden omgeruild. Want die zijn verouderd. En natuurlijk als je ontvanger kapot is. Maar anders krijg je zomaar geen andere ontvanger.Â