Skip to main content
Beantwoord

Nieuw geplande opname wordt niet direct gemarkeerd in gids - iOS app

• May 30, 2025
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8

In de (zojuist bijgewerkt naar meest recente versie 08.70.03) iOS app een nieuwe opname ingepland vanuit de gids.

Bij terugkeer naar de gids zie ik geen markering bij dat programma dat het inderdaad wordt opgenomen.

Dat ervaar ik als verwarrend - is het inplannen mislukt dan?

Blijkt niet het geval, maar daarvoor moet je dan wel de Geplande opname lijst induiken…

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hi ​@Wartywolfs! Je bent er snel bij 😊

Ik heb het zelf getest in de meest recente versie van de iOS app (08.70.03). Na het inplannen kreeg ik netjes de pop-upmelding "Opname is ingepland", en onder Opgeslagen > Gepland zie ik de opname ook terug. Pas na het opnieuw opstarten van de app verschijnt het opname-icoontje bij het programma in de gids.

Ik geef dit signaal door aan het team, zodat ze kunnen kijken of dit verbeterd kan worden. Het zou natuurlijk logischer zijn als het icoontje direct zichtbaar is, net zoals op Android apparaten (bedankt voor het checken ​@Katana321).

3 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 30, 2025

Dat zou idd meteen zichtbaar moeten zijn als je teruggaat naar de gids. Ik heb het zojuist getest in de Android-versie van de app en daar is het wel meteen zichtbaar. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • May 30, 2025

Hi ​@Wartywolfs! Je bent er snel bij 😊

Ik heb het zelf getest in de meest recente versie van de iOS app (08.70.03). Na het inplannen kreeg ik netjes de pop-upmelding "Opname is ingepland", en onder Opgeslagen > Gepland zie ik de opname ook terug. Pas na het opnieuw opstarten van de app verschijnt het opname-icoontje bij het programma in de gids.

Ik geef dit signaal door aan het team, zodat ze kunnen kijken of dit verbeterd kan worden. Het zou natuurlijk logischer zijn als het icoontje direct zichtbaar is, net zoals op Android apparaten (bedankt voor het checken ​@Katana321).

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 19, 2025

Zo te zien is dit nu weer gerepareerd, in ieder geval in iOS versie 08.76.03, misschien al eerder.