Skip to main content

Ik heb sinds vanmiddag het nieuwe Menu op mijn Arris VIP5202 echter kan ik niet naar het menu voor extra zender pakketten in te stellen deze worden niet ingeladen.

Dit heb ik trouwens op beide decoders die ik heb.

Hebben meer mensen hier last van?

...en aangezien er nog een wijziging loopt op mijn abonnement kan ik online ook niks wijzigen.

Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom er geen pakketten getoond worden op de TV ontvanger.

zou toch op ze minst gewoon getoond kunnen worden met een melding dat je niets kan wijzigen mooie nieuwe feature ;)

 


...en aangezien er nog een wijziging loopt op mijn abonnement kan ik online ook niks wijzigen.

Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom er geen pakketten getoond worden op de TV ontvanger.

zou toch op ze minst gewoon getoond kunnen worden met een melding dat je niets kan wijzigen mooie nieuwe feature ;)

Zeer zeker, maar mooier nog is natuurlijk dat het gewoon werkt ongeacht of er nog een order open staat.


Dit verschilt per keer, op mijn ene ontvanger blijft zenderpakketten laden en op deze andere krijg ik een balkje in beeld dat de order wordt verwerkt en ik geen nieuwe aanpassingen kan doen. 


titels tone bij kinderslot ook?

die slaat hij bij mij niet op


titels tone bij kinderslot ook?

die slaat hij bij mij niet op

Laat ik even aan een moderator hier over. Anders wordt ik straks een doorgeefluik 😉. 


titels tone bij kinderslot ook?

die slaat hij bij mij niet op

Laat ik even aan een moderator hier over. Anders wordt ik straks een doorgeefluik 😉. 

Prima hoor ben al lang blij dat jullie zo behulpzaam zijn kunnen ze bij andere providers nog wat van leren

 


Hey @MennoG78, hier is de moderator 🙂 Vervelend dat je issues ervaart met de tv ontvanger. Dit loopt nu natuurlijk al een week en er is al aardig wat gezegd. Kun je kort aangeven wat je op dit moment nog wel aan problemen ervaart, en wat niet meer?

 

Je hebt verder inderdaad een nog openstaande wijziging. Ik verwacht inderdaad dat die in de weg zit bij het weergeven van zenderpakketten op de ontvanger. Het is vaker zo dat een openstaande wijziging in de weg zit van bepaalde connectoren tussen systemen waardoor die dan, tijdelijk, niet al je gegevens kunnen inladen. Specifiek wat betreft die wijziging, de omzetting naar Gigabit is vastgelopen. De back office is er mee bezig om die te herstarten. 

 

Tenslotte nog: de algemene uitrol van deze firmware gaat nu van start, dus hebben we ook een openbare update geplaatst hier.  


@Erik_  Bedankt voor je reactie wat er bij mij niet werkt is zenderpakketten in laden maar dat komt waarschijnlijk door me lopende wijziging deze zal ik testen als die is afgerond hoop snel want me wederhelft wil een zender pakket erbij haha.

 

Ik heb trouwens : versie 8.0.98_1 in jou bericht zag ik versie 8.0.95_1 staan

 

Maar wat nog niet bij mij werkt is als ik kinderslot heb aanstaan dat ik titels wel wil zien.

Ik zet hem op titels weergeven ja maar als ik hem opsla staat hij weer op nee ik heb dit op allebei me decoders.

 

Heb ook even bij me ouders gekeken die hebben ook net deze decoders en hebben hetzelfde kan je het ook niet tonen slaat ook niks op.


Versienummer: dat klopt. Het is minimaal 95. Het kan per ontvanger type verschillen welk nummer het daadwerkelijk is. Voor de 5202 is dat op dit moment de 98.

 

Kinderslot ga ik even testen en navragen hier. Ik kom er op terug.

 

Verder, ik zie dat je een aantal topics hebt lopen. Om verwarring en dubbele dingen te voorkomen verwijder ik het losse topic over de kinderslot titels dan even, en ik sluit je topic over de wijziging af omdat ik die hier net beantwoord heb. Het is dan makkelijker om dat ook gewoon mee te blijven nemen in dit topic. Het SIP topic laat ik wel even apart.


@Erik_  heb het kinderslot en titels tonen ook bij iemand anders getest en daar werd hij ook niet onthouden

 

 


@Erik_  heb het kinderslot en titels tonen ook bij iemand anders getest en daar werd hij ook niet onthouden

@MennoG78 Wordt aan gewerkt op moment 😉. 


Dit verschilt per keer, op mijn ene ontvanger blijft zenderpakketten laden en op deze andere krijg ik een balkje in beeld dat de order wordt verwerkt en ik geen nieuwe aanpassingen kan doen. 

@wjb Zenderpakketten laden nu ook in :)


Hallo @MennoG78,

Als het goed is, is vannacht je ontvanger ge-update naar UI versie: 4.99.212 (niet softwareversie, die blijft op 8.0.98_1) en dit zal het kinderslot probleem moeten oplossen. Zal je dit is willen testen?


Dit verschilt per keer, op mijn ene ontvanger blijft zenderpakketten laden en op deze andere krijg ik een balkje in beeld dat de order wordt verwerkt en ik geen nieuwe aanpassingen kan doen. 

 Zenderpakketten laden nu ook in :)

 

Hallo @MennoG78,

Als het goed is, is vannacht je ontvanger ge-update naar UI versie: 4.99.212 (niet softwareversie, die blijft op 8.0.98_1) en dit zal het kinderslot probleem moeten oplossen. Zal je dit is willen testen?

 

hierbij bevestiging dat het nu wel werkt top !