Skip to main content

Allen een heel gelukkig en gezond 2020

 

Weet iemand al wanneer HD-glas vanaf 1 is?

Ik denk voor veel mensen heel erg handig.

Ik heb zelf de Logitech Harmony One en klik gewoon op een voorkeur zender (met zender logo op de AB) en dat gaat met 1 klik na het juiste nummer.

Ik ben bang dat daar nog geen info over is. En ik denk dat KPN hier geen hoge prioriteit aan geeft. Dus ik ben bang dat dit nog even duurt. 


Iedereen vergeet altijd maar een andere bijwerking van het nog niet geïmplementeerd zijn van HD-"Glas"-op-1 en dat is dat opnames van die zenders niet teruggekeken kunnen worden in de iTV app en dat in de iTV app geen opnames voor die zenders kan worden ingepland.

 

Dat is voor mij de reden om dit punt op de tweede plaats te zetten van de suggesties voor goede voornemens 2020 voor KPN wetende dat de eerste suggestie binnenkort bewaarheid zal zijn.


Helaas, @joop2011. Nog geen nieuws daarover.

Gelukkig nieuw jaar! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wie weet wat dit jaar brengt… ;) 


Helaas, @joop2011. Nog geen nieuws daarover.

Gelukkig nieuw jaar! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wie weet wat dit jaar brengt… ;) 

 

Wordt dit gezien als beste antwoord????? Dan is het nog erger gesteld met KPN dan ik al dacht...


Dat is voor nu het beste antwoord, @Edwin_Merks. Misschien dat het antwoord je niet bevalt. Maar het is wel het antwoord, momenteel. 


Het wordt gewoon tijd dat KPN de belofte waar gaat maken die ze 2 jaar geleden gedaan hebben. Tijdens de uitrol van HD op 1 heeft er constant op de site gestaan dat de HD glaszenders in een later stadium zouden volgen.

Nu er steeds meer glas de grond in gaat wordt het ook eens tijd dat deze klanten serieus genomen worden. Want ik zit nog steeds met een hele onlogische zenderlijst opgescheept omdat het ook niet mogelijk is om een zenderlijst samen te stellen waarbij jezelf de volgorde van de zenders kan bepalen.

 


Het wordt gewoon tijd dat KPN de belofte waar gaat maken die ze 2 jaar geleden gedaan hebben. Tijdens de uitrol van HD op 1 heeft er constant op de site gestaan dat de HD glaszenders in een later stadium zouden volgen.

Nu er steeds meer glas de grond in gaat wordt het ook eens tijd dat deze klanten serieus genomen worden. Want ik zit nog steeds met een hele onlogische zenderlijst opgescheept omdat het ook niet mogelijk is om een zenderlijst samen te stellen waarbij jezelf de volgorde van de zenders kan bepalen.

 


oei….KPN en beloftes...a match made in heaven..:joy:


Helaas, @joop2011. Nog geen nieuws daarover.

Gelukkig nieuw jaar! Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wie weet wat dit jaar brengt… ;) 

 

Voor mij maakt het niet zo veel meer uit (als ik thuis in de woonkamer tv kijk), sinds we de Harmony one hebben.

Maar zoals ook vermeld, op vakantie kan ik de opnames niet zien via de Chromecast.

Want opnames vanaf 661 neemt hij helaas niet mee.

Ik verwacht als HD glas vanaf 1 is, dat het dan wel mee wordt genomen. 

 

Ik hoor het graag. 

 

En ik heb het niet als beste antwoord gemarkeerd, zou ik zo wie zo niet gedaan hebben in dit geval.


Goedemiddag Dreetje ikzelf ben daar helemaal mee eens met deze stelling

ze hebben de glasvezel bezitters  beloofd dat glasvezel kanalen op plaats een zou komen. het is NU 2020 maar nodig steeds niet  .ze houden hier hun mondje over dicht. als je hier om vraag dan zeggen ze misschien .maar ik geloof hier niet meer in misschien 2022😉


Het wordt gewoon tijd dat KPN de belofte waar gaat maken die ze 2 jaar geleden gedaan hebben. Tijdens de uitrol van HD op 1 heeft er constant op de site gestaan dat de HD glaszenders in een later stadium zouden volgen.

@Nadia, dit is wat @Dreetje bedoelt. Een belofte die maar niet gerealiseerd wordt terwijl velen, waaronder mijn gezin, opnames voor de HD-"Glas" zenders niet terug kunnen kijken in de iTV app. Bij ons betreft het zo'n 98% van alle opnames die we dus niet terug kunnen kijken.


Ook ik wil graag de GLAS kanalen naar 1, 2, 3 etc.. :expressionless:


Goedemiddag ook ik zou het graag willen HD glas op een EN verder. Ikzelf denk dat het nooit zal gebeuren ze blijven er erg vaag over. helaas dan maar van af 661en verder jammer 🤔


November 2020. 

Hoe staat het met HD glas op 1?


Zover ik weet, nog steeds niets gebeurd.

Ik hoop dat KPN het snel gaat regelen.

701 etc. vanaf 1 is nu al een paar jaar.

HD glas vanaf 1 zou daarna snel geregeld worden, maar helaas nog steeds vanaf 661 - 670

 

Wat ook jammer is, dat er niet meerdere HD glaszenders zijn, dat is toch de originele stream die KPN binnenkrijgt? Hoeven ze dus, volgens mij, niets extra's voor te doen. 

En het verschil in beeldkwaliteit is echt wel zichtbaar. 

 


Zover ik weet, nog steeds niets gebeurd.

Klopt, er zijn wel meer goede voornemens voor 2020 niet gerealiseerd.

Alleen de eerste is wel gelukt.


Helaas wjb nog steeds niet glas op een. Ik wacht daar ook een jaar op .jammer ik geloof er niet meer in .ze zijn nu druk bezig met het nieuwe software wat nog niet lekker loopt. dus afwachten maar misschien volgend jaar laat we het hopen. 🤔😎


Zover ik weet, nog steeds niets gebeurd.

Klopt, er zijn wel meer goede voornemens voor 2020 niet gerealiseerd.

Alleen de eerste is wel gelukt.

 

Dat zijn allemaal hele goede punten.

Hopelijk gaat KPN ze in 2021 allemaal uitvoeren.

 


Goedemiddag bij ons zijn de glasvezel zenders weg ze staan ook niet meer in de gids. en staan ook niet in verborgen.raar.heeft decoder 5202 Arris. wij gewoon glasvezel aan sluiting wij hebben zeker bijna 4jaar de glasvezel zenders gehad. nu niet meer. 🤔