Skip to main content

vandaag overgestapt naar KPN internet tv via glasvezel dit loopt nog via telfort

overstap gemaakt daar canaal digitaal een aantal zenders gaat schrappen die ik veel kijk tot mijn verbazing heb ik nu geen histoy en ID investigation deze staan wel in het zenderpaket had al een beetje rondgekeken maar ze staan ook niet verborgen

 

iemand enig idee hoe dit kan??

 

Hallo @S73,

Maar heb je nu internet en tv via KPN of via Telfort? Bij KPN zitten ze standaard in het zenderpakket maar bij Telfort heb je een extra zenderpakket (uitgebreid pakket) nodig om deze zenders te mogen bekijken. 


Hallo @S73,

Maar heb je nu internet en tv via KPN of via Telfort? Bij KPN zitten ze standaard in het zenderpakket maar bij Telfort heb je een extra zenderpakket (uitgebreid pakket) nodig om deze zenders te mogen bekijken. 

 

het loopt nog via telfort kpn zal later dit jaar de boel overnemen bij mobiel is dit al gebeurd raar dat telfort dan niet de zelfde paketten aanbied als je besteld gaat dit gewoon via KPN

 


Hallo @S73,

Naja niet raar, Telfort is ooit opgezet als de '’budget dochter'’ van KPN.  Die hebben er destijds voor gekozen om minder zenders in het basispakket aan te bieden om de kosten maandelijks lager te kunnen houden. Dit is de redenen dat Telfort dus €5,00 extra rekent met het uitgebreid pakket.  KPN biedt deze zenders wel standaard aan, maar of dit ook na de samenvoeging van Telfort zo gaat zijn durf ik niet precies te zeggen. 

 


Hallo @S73,

Naja niet raar, Telfort is ooit opgezet als de '’budget dochter'’ van KPN.  Die hebben er destijds voor gekozen om minder zenders in het basispakket aan te bieden om de kosten maandelijks lager te kunnen houden. Dit is de redenen dat Telfort dus €5,00 extra rekent met het uitgebreid pakket.  KPN biedt deze zenders wel standaard aan, maar of dit ook na de samenvoeging van Telfort zo gaat zijn durf ik niet precies te zeggen. 

 


blijft raar dat loopt via KPN maar je hebt niet de zelfde zenders je besteld het zelfs via KPN maargoed zal eens bij telfort kijken

 

wil je zenderpaketten aanpassen gaat het volgens mij via de site van KPN raar want daar staat dus weer wat anders als bij telfort

 

 


Hallo @S73,

Tegenwoordig kunnen nieuwe klanten niet meer een abonnement afsluiten bij Telfort. Deze worden mede door komende samenvoeging direct bij KPN ondergebracht en vallen dus onder de algemene voorwaarden van KPN. Huidige Telfort klanten blijven voorlopig nog vallen onder de algemene voorwaarden van Telfort en zijn dus ook klant bij Telfort en betalen minder voor hun pakket. 
Ik hoop zodra er meer bekend wordt over de migratie van Telfort klanten naar KPN er meer duidelijk wordt hierover. 


KPN neemt het over zoals Telfort het nu levert. Dat houdt in dat je na de overname door KPN nog steeds het UITGEKLEDE basispakket hebt. Daarin ontbreken een aantal zenders. Zie onder toon inhoud. Anders zou Telfort niet goedkoper zijn dan KPN natuurlijk.
Wil je deze zenders er wel bij neem dan contact op met Telfort (KPN kan nog niet; het is nog niet over). Tel. 09009596 (standaard tarief; Ma t/m 09:00 tot 21:00 en zaterdag 10:00 tot 17:00 om het “Uitgebreid TV pakket” erbij te nemen. Als je die zenders tenminste wilt.

Via de decoder of MijnTelfort kan ook.

21 ID, Investigation Discovery HD

32 History Channel HD

37 Viceland HD

38 Insight HD

49 ARTE

62 Euronews

63 Al Jazeera HD

92 France 2

93 RTV-7

96 Rai Uno

129 Star Bharat

140 TRT Türk HD

 


Thanks voor de aanvulling @PeterG ;). Dan is het voor @S73 dan beter om over te stappen naar KPN mocht deze de zenders graag standaard willen hebben, of voor €5,00 extra per maand het uitgebreide pakket te nemen via Telfort. 


Hoi @S73 . 

@ChrisWissink en @PeterG hebben het perfect uitgelegd. Jij zit nu nog bij telfort en daar zijn de abonnement nu eenmaal anders. 

Mocht je iets aan je telfort abonnement willen veranderen dan kun je het beste dat nummer bellen of je vraag op het telfort forum stellen. Succes


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.