Skip to main content

Bij het nieuwe menu geen dolby meer bij arcadyan HMB2260 wel bij de Arris Vip 2952 V2.

Hoe kan het dat ik geen dolby meer heb bij de ene ontvanger maar wel bij de andere .

Bij de TV staat alles op dolby ingesteld maar kan hem niet instellen bij arcadyan HMB2260.

Weet iemand dit  , mogelijk verschillende software ??

 

Hoi @postmen60 . Merkwaardig. Dit herken ik niet direct.

Je hebt dus nu wel de nieuwe interface op beide tuners? Zou je voor de zekerheid nog een reset op de arcadyan willen doen? 


Met dank voor je antwoord Erwin , Inmiddels denk ik dat ik heb opgelost bij de Arris krijg je wel de dolby ingesteld, Bij de Arcadyan moet je hem op automatisch zetten dan pak hij wel waar het nodig is , 


Met dank voor je antwoord Erwin , Inmiddels denk ik dat ik heb opgelost bij de Arris krijg je wel de dolby ingesteld, Bij de Arcadyan moet je hem op automatisch zetten dan pak hij wel waar het nodig is , 

@postmen60 volgens mij op de Arris kun je Dolby ook op Automatisch zetten. 😉


Fijn dat je het zelf hebt kunnen oplossen. Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust.


Je gelooft het niet maar ik heb nog wel een vraagje ,

De foutmeldingen zijn bij mij een paar weken geleden  begonnen ,  

experia box V 10a en arcadyan HMB2260, glasvezel,

Eerst diverse foutmeldingen geen  glasvezel kanalen mee 661 enz, geen menu geen opnames meer .

Contact met kpn , 1e fabrieksinstellingen  even goed weer fot software vervangen weer fout.

  arcadyan HMB2260 vervangen twee goed nu weer fout m

nu krijg ik een nieuwe experia box op hoop van zegen ,

ik zit nu met minimale tv 


Ai, ai. Wat een narigheid allemaal.

Even voor mijn beeld: Die tuners zijn rechtstreeks op de experiabox aangesloten? Of zit er een switch of eigen router tussen?


Nee hoor geen switch of eigen router. Ik heb nu net een experia 12 binnen en ik heb hem er tussen gezet . Ik denk dat , dat nu goed komt . Het nieuwe menu samen met glasvezel kan alleen maar met de V12 als wat daaronder zit geeft conflict . Ik wacht nu even af wat hij doet 

 


Ik hoop dat hiermee stabiel is. Zo niet, dan lees ik het graag.