Skip to main content
Beantwoord

Nieuw Menu, geen HD lampje

  • June 25, 2020
  • 3 reacties
  • 1200 keer bekeken

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Klopt het dat bij het nieuwe menu het HD lampje niet brand?

Instellingen van beide decoders staat goed.

En bij beide brand het HD lampje niet.

Ook niet op de HD glas kanalen 661 - 670

 

Verder ziet het nieuwe menu er heel erg mooi en handig uit.

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @joop2011,

Dit lampje is uitgeschakeld op de oudere ontvangers. Dit omdat nieuwere ontvangers ook geen HD lampje meer hebben (hardwarematig). Dus je zenders zijn wel gewoon HD maar het lampje is buiten gebruik gesteld.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 25, 2020

JA dat klopt helemaal IS weer nieuwe 😀👍


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 25, 2020

Mijn dank is groot. 


Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • June 25, 2020

Hallo @joop2011,

Dit lampje is uitgeschakeld op de oudere ontvangers. Dit omdat nieuwere ontvangers ook geen HD lampje meer hebben (hardwarematig). Dus je zenders zijn wel gewoon HD maar het lampje is buiten gebruik gesteld.