Skip to main content

Beste KPN,

Ik zou graag een nieuwe tv ontvanger willen.

Mijn huidige van Telfort is verouderd en valt zomaar uit het niets uit en moet dan opnieuw  opstarten.

Ik heb alle mogelijke oplossingen al geprobeerd.

Vandaar mijn vraag om een nieuwe ontvanger.

Hallo @Mmattelliano , ben je al gemigreerd naar KPN?

Welk merk en type tv decoder heb je nu?


Welkom op het KPN forum @Mmattelliano. Als de ontvanger vastloopt is het niet fijn kijken natuurlijk. Zoals je al aan de reactie van Jan ziet hebben we wat meer informatie nodig om te kijken wat er precies speelt. Zou je zijn vragen kunnen beantwoorden? Ik ben daarnaast ook benieuwd wat er precies vastloopt, blijft het beeld hangen, gebeurt dit in de menu's of iets anders? Zou je ook kunnen vertellen hoe de tv-ontvanger is verbonden met het modem, is dat met een directe kabel of gaat dat via een draadloze verbindingsset (witte kastjes in het stopcontact)?

Ik zie de antwoorden op de vragen hieronder graag verschijnen. Als je jouw forumprofiel ook zo volledig mogelijk invult kan ik jouw abonnement er ook bij pakken.


We hebben geen reactie van je gezien @Mmattelliano, is het inmiddels via een andere weg gelukt? Als dat niet zo is, of als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.