Skip to main content

Ik heb alle tips en acties uitgevoerd, maar mijn tv kastje reageert ontzettend slechten soms zelfs helemaal niet. Dacht eerst dat het aan de afstandbediening lag, die was al oud en versleten. Maar ondanks een nieuwe afstandsbediening en de resets enz werkt het kastje nog steeds niet goed. 

Ik wil dan ook graag een nieuw kastje aanvragen maar zie nergens staan hoe dit werkt.  

Hogelijk krijg ik hier antwoord.

Hoi @D2502 

Welkom op het KPN Forum.

Verouderde Motorola ontvangers kunnen via deze link kosteloos worden omgeruild. Mocht je een andere ontvanger hebben, dan kijk ik graag met je mee.

Ik hoop dat ik je vraag zo heb beantwoord. 

 


Hallo,

 

Wij ervaren al een aantal maanden dat onze tv ontvangers vastlopen. Zo kunnen we niet lang youtube kijken via de tv ontvanger omdat deze vaak na 20-30 minuten vastloopt. Het kastje wordt dan heel warm en we kunnen deze dan resetten om dit voort te zetten. Regulier zenders doen het prima maar zodra er iets teruggekeken wordt gaat het fout. Vaak op dezelfde manier. 

We hebben tv ontvangers van het merk Arcadyan (type: HMB2260). Komen wij in aanmerking voor een nieuwer model tv ontvanger? Of is er een andere manier waarop wij dit probleem kunnen oplossen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Jérôme Jaminon


Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een switch of draadloze verbindingsets?


Deze zijn gekoppeld met een draadloze verbindingsset. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?


Deze zijn gekoppeld met een draadloze verbindingsset. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?

Ja. Probeer eens tijdenlijk met een kabel aan te sluiten en trek de adapters van de draadloze verbinding allemaal uit het stopcontact. 

Misschien is het niet meteen de oplossing, maar laat het wel zo bekabeld aangesloten zitten totdat het probleem opgelost is. Daarna kun je de draadloze verbindingset weer proberen.