Skip to main content
Beantwoord

Nieuw Tv ontvanger en beeld gaat om de paar minuten op zwart

  • January 14, 2021
  • 32 reacties
  • 317 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

32 reacties

Meneertje van der Meertje
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

@Makas daar heb ik geen spijt van. Ruim 10 euro minder per maand minder.


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Blijft vreemd dat ik hier geen last van heb. Dat maakt het zoeken naar een oplossing lastiger.

Op de 4K tv heb ik de volgende instellingen:

Ontvanger: HDR uit, UHD/50hz

TV: alle verbeteraars uit, upscaling 4K aan. 


  • Auteur
  • Topper
  • January 25, 2021

Blijft vreemd dat ik hier geen last van heb. Dat maakt het zoeken naar een oplossing lastiger.

Op de 4K tv heb ik de volgende instellingen:

Ontvanger: HDR uit, UHD/50hz

TV: alle verbeteraars uit, upscaling 4K aan. 

@SledgehammerNL denk zelf dat het niet daar aan kan liggen (hdr etc..) heb dit namelijk ook op mijn andere tv die iets ouder is dan ongeveer 10 jaar. Met de oude kastjes werkt het prima maar met de nieuwere niet. Kan denk ik toch iets in de hardware van het nieuwe kastje liggen icm router en tv maar zeker weten wat het kan zijn weet ik dus niet. 


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Blijft vreemd dat ik hier geen last van heb. Dat maakt het zoeken naar een oplossing lastiger.

Op de 4K tv heb ik de volgende instellingen:

Ontvanger: HDR uit, UHD/50hz

TV: alle verbeteraars uit, upscaling 4K aan. 

@SledgehammerNL denk zelf dat het niet daar aan kan liggen (hdr etc..) heb dit namelijk ook op mijn andere tv die iets ouder is dan ongeveer 10 jaar. Met de oude kastjes werkt het prima maar met de nieuwere niet. Kan denk ik toch iets in de hardware van het nieuwe kastje liggen icm router en tv maar zeker weten wat het kan zijn weet ik dus niet. 

Je noemt router…..het is wel zo dat sinds mijn provider XS4ALL is, ik een Fritz!Box 7590 heb en ook pas later beide 5202's heb ontvangen. Met de Fritz!Box ervaar ik 0 problemen op welk gebied dan ook (itv, internet, bandsteering, Sonos etc. etc.). Iets wat je bij de Experiaboxen helaas wel regelmatig hoort. Voor mij niets anders meer dan een Fritz!Box. Je zou het eigenlijk eens moeten kunnen testen. Je kunt hem via KPN huren maar dat is voor minimaal 6 maanden (€7,49 per maand incl. Techdesk).

Dat zeggende...het zou eigenlijk niet nodig moeten zijn (maar toch zweer ik bij de Fritz!Box)


  • Auteur
  • Topper
  • January 28, 2021

Blijft vreemd dat ik hier geen last van heb. Dat maakt het zoeken naar een oplossing lastiger.

Op de 4K tv heb ik de volgende instellingen:

Ontvanger: HDR uit, UHD/50hz

TV: alle verbeteraars uit, upscaling 4K aan. 

@SledgehammerNL denk zelf dat het niet daar aan kan liggen (hdr etc..) heb dit namelijk ook op mijn andere tv die iets ouder is dan ongeveer 10 jaar. Met de oude kastjes werkt het prima maar met de nieuwere niet. Kan denk ik toch iets in de hardware van het nieuwe kastje liggen icm router en tv maar zeker weten wat het kan zijn weet ik dus niet. 

Je noemt router…..het is wel zo dat sinds mijn provider XS4ALL is, ik een Fritz!Box 7590 heb en ook pas later beide 5202's heb ontvangen. Met de Fritz!Box ervaar ik 0 problemen op welk gebied dan ook (itv, internet, bandsteering, Sonos etc. etc.). Iets wat je bij de Experiaboxen helaas wel regelmatig hoort. Voor mij niets anders meer dan een Fritz!Box. Je zou het eigenlijk eens moeten kunnen testen. Je kunt hem via KPN huren maar dat is voor minimaal 6 maanden (€7,49 per maand incl. Techdesk).

Dat zeggende...het zou eigenlijk niet nodig moeten zijn (maar toch zweer ik bij de Fritz!Box)

Nou volgens iedereen bij kpn die ik aan de lijn heb gehad geeft aan dat het NIET aan de router (V10) kan liggen…. Ik heb me nog niet verdiep in de mogelijkheden van en een Fritz!Box maar zal dat wel even doen want dit is echt niet normaal. Jammer dat kpn niet met zulke opties komen… Moet zeggen dat het de laatste week wel erg stil is van af KPN. Je kan meldingen maken bij de helpdesk maar er komt echt gewoon geen reactie of update .. Best wel jammer dit.


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Blijft vreemd dat ik hier geen last van heb. Dat maakt het zoeken naar een oplossing lastiger.

Op de 4K tv heb ik de volgende instellingen:

Ontvanger: HDR uit, UHD/50hz

TV: alle verbeteraars uit, upscaling 4K aan. 

@SledgehammerNL denk zelf dat het niet daar aan kan liggen (hdr etc..) heb dit namelijk ook op mijn andere tv die iets ouder is dan ongeveer 10 jaar. Met de oude kastjes werkt het prima maar met de nieuwere niet. Kan denk ik toch iets in de hardware van het nieuwe kastje liggen icm router en tv maar zeker weten wat het kan zijn weet ik dus niet. 

Je noemt router…..het is wel zo dat sinds mijn provider XS4ALL is, ik een Fritz!Box 7590 heb en ook pas later beide 5202's heb ontvangen. Met de Fritz!Box ervaar ik 0 problemen op welk gebied dan ook (itv, internet, bandsteering, Sonos etc. etc.). Iets wat je bij de Experiaboxen helaas wel regelmatig hoort. Voor mij niets anders meer dan een Fritz!Box. Je zou het eigenlijk eens moeten kunnen testen. Je kunt hem via KPN huren maar dat is voor minimaal 6 maanden (€7,49 per maand incl. Techdesk).

Dat zeggende...het zou eigenlijk niet nodig moeten zijn (maar toch zweer ik bij de Fritz!Box)

Nou volgens iedereen bij kpn die ik aan de lijn heb gehad geeft aan dat het NIET aan de router (V10) kan liggen…. Ik heb me nog niet verdiep in de mogelijkheden van en een Fritz!Box maar zal dat wel even doen want dit is echt niet normaal. Jammer dat kpn niet met zulke opties komen… Moet zeggen dat het de laatste week wel erg stil is van af KPN. Je kan meldingen maken bij de helpdesk maar er komt echt gewoon geen reactie of update .. Best wel jammer dit.

 

Als je een V10 hebt dan is het inderdaad maar de vraag of het daar aan ligt. Dat is namelijk wel het beste modem wat KPN ooit gehad heeft. Je zou eens na kunnen gaan of je ook bij het huren van een fritz!Box de 14 dagen bedenktijd krijgt. Dat is namelijk ruim voldoende om het te testen. Als het daar dan niet aan ligt kan ie gewoon retour. En de 5202 dus waarschijnlijk ook...


  • Auteur
  • Topper
  • January 28, 2021

Blijft vreemd dat ik hier geen last van heb. Dat maakt het zoeken naar een oplossing lastiger.

Op de 4K tv heb ik de volgende instellingen:

Ontvanger: HDR uit, UHD/50hz

TV: alle verbeteraars uit, upscaling 4K aan. 

@SledgehammerNL denk zelf dat het niet daar aan kan liggen (hdr etc..) heb dit namelijk ook op mijn andere tv die iets ouder is dan ongeveer 10 jaar. Met de oude kastjes werkt het prima maar met de nieuwere niet. Kan denk ik toch iets in de hardware van het nieuwe kastje liggen icm router en tv maar zeker weten wat het kan zijn weet ik dus niet. 

Je noemt router…..het is wel zo dat sinds mijn provider XS4ALL is, ik een Fritz!Box 7590 heb en ook pas later beide 5202's heb ontvangen. Met de Fritz!Box ervaar ik 0 problemen op welk gebied dan ook (itv, internet, bandsteering, Sonos etc. etc.). Iets wat je bij de Experiaboxen helaas wel regelmatig hoort. Voor mij niets anders meer dan een Fritz!Box. Je zou het eigenlijk eens moeten kunnen testen. Je kunt hem via KPN huren maar dat is voor minimaal 6 maanden (€7,49 per maand incl. Techdesk).

Dat zeggende...het zou eigenlijk niet nodig moeten zijn (maar toch zweer ik bij de Fritz!Box)

Nou volgens iedereen bij kpn die ik aan de lijn heb gehad geeft aan dat het NIET aan de router (V10) kan liggen…. Ik heb me nog niet verdiep in de mogelijkheden van en een Fritz!Box maar zal dat wel even doen want dit is echt niet normaal. Jammer dat kpn niet met zulke opties komen… Moet zeggen dat het de laatste week wel erg stil is van af KPN. Je kan meldingen maken bij de helpdesk maar er komt echt gewoon geen reactie of update .. Best wel jammer dit.

 

Als je een V10 hebt dan is het inderdaad maar de vraag of het daar aan ligt. Dat is namelijk wel het beste modem wat KPN ooit gehad heeft. Je zou eens na kunnen gaan of je ook bij het huren van een fritz!Box de 14 dagen bedenktijd krijgt. Dat is namelijk ruim voldoende om het te testen. Als het daar dan niet aan ligt kan ie gewoon retour. En de 5202 dus waarschijnlijk ook...

Dat is zeker een goeie ga ik even navragen.

 

BEDANKT!

Â