Skip to main content
News

Nieuw zenderpakket: GAYtv

• March 2, 2020
  • 64 reacties
  • 3313 keer bekeken
Nieuw zenderpakket: GAYtv
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

64 reacties

• Nieuwkomer
  • May 22, 2020

48 uur geleden dit pakket aangevraagd. Tot nu toe niet te vinden op de tv. Staat wel in mijn geabonneerde pakketten.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 23, 2020

Hi @Frans 1964! Heb je al geprobeerd om de tv-ontvanger even te herstarten of te resetten? Dit helpt vaak bij dit soort problemen!

• Nieuwkomer
  • May 23, 2020

Dat is inderdaad de oplossing. Bedankt 👍

• Nieuwkomer
  • July 8, 2020

ik ben geabonneerd op mentv en nu kon ik tot vorige week opnemen en terugkijken. Heb het opnemen pakket. Vanaf nu kan ik nog wel opnemen maar bij afspelen krijg ik enkel foutcode 3025.
vreemde is, dat dit alleen bij de zenders uit T gaytv pakket is.
heb alle stappen al doorlopen, stekkers dr uit, modem opnieuw opgestart, software gereset en nog werkt T niet. Bij alle andere niet Gaytv Channels kan ik wel gewoon opnemen en terugkijken. Kan hier wat aan gedaan worden?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Ehv, welkom op het forum! Het stukje tekst dat bij die foutmelding hoort is als volgt:

Er is een fout opgetreden bij het afspelen van een film via On Demand of bij het opnemen van een programma.
De oorzaak is een probleem in ons netwerk. Bijvoorbeeld bij de synchronisatie met je tv-ontvanger.

In de meeste gevallen is dit op te lossen door je TV ontvanger een volledige reset te geven. Ik begrijp dat je hem al herstart en gereset hebt. Zou je ook de software eens willen verwijderen volgens deze stappen als je dat nog niet gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • July 8, 2020

Hi Thomas,

Die software reset heb ik ook al gedaan.

het probleem blijft.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 8, 2020

@Paul_ 

Hier loopt de decoder helemaal vast als ik een opname van de zenders van GayTV wil kijken.

Beeld wordt zwart en de decoder kan alleen nog uitgezet met de schakelaar aan de achterkant.

Het is dus een algemeen probleem en geen individueel probleem.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik zal er een melding van doorzetten!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 9, 2020

… en het werkt ook niet met Begin gemist (ook al staat wel het groene pijltje erbij).

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 15, 2020

Update 15-7; 11:30

Opnamen en Begin Gemist van deze zenders werkt nog (steeds) niet.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi Peter, bedankt voor  de update, ik heb mijn collega's nog even een keer aan de mouw getrokken!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@PeterG  en @Ehv het moet weer werken!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 16, 2020

Check. Klopt! :relaxed:

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • July 17, 2020

Yes, dat is goed nieuws. Peter, bedankt voor het controleren! :)