Skip to main content

Ik zou graag een nieuwe tv adapter ontvangen/bestellen voor mijn tv kastje type Arris vip5202

Hi @Kb1! Aan de hand van de klantgegevens in jouw profiel, zie ik dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice, top! Heb je de adapter inmiddels binnen?

Voor eventuele meelezers:
Als de adapter van een TV ontvanger defect is (er brandt geen lampje meer op de adapter), dan kun je er als volgt één aanvragen:

  1. Het snelst is door met ons te bellen: 0800 0402.
    Van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  2. Via ons. 
    Je kunt jouw klantgegevens doorgeven via jouw forum profiel (graag je volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer en contact telefoonnummer). 
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Graag hier een seintje geven als je dat gedaan hebt, zodat wij weten dat we je gegevens erbij kunnen pakken.

Let op: heb je meerdere tv ontvangers, houdt dan het serienummer van de defecte bij de hand of noteer deze in jouw forum profiel. Het serienummer kun je op de onderkant van de tv ontvanger vinden.