Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe adapter voor Arris tv-ontvanger

• July 22, 2019
  • 2 reacties
  • 528 keer bekeken

Mijn adapter is stuk en zou graag een nieuwe ontvangen. Mvg D

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @D. Telefoon, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Oeh, een kapotte adapter betekent dat je op dit moment geen televisie kan kijken via de tv-ontvanger. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik help je graag aan een nieuwe adapter, maar dan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van je tv-ontvanger bij de persoonlijke opmerkingen noteren? Geef even een seintje als dat gelukt is! Dan help ik je graag verder.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 25, 2019
Goedemorgen @D. Telefoon, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Oeh, een kapotte adapter betekent dat je op dit moment geen televisie kan kijken via de tv-ontvanger. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik help je graag aan een nieuwe adapter, maar dan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van je tv-ontvanger bij de persoonlijke opmerkingen noteren? Geef even een seintje als dat gelukt is! Dan help ik je graag verder.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 29, 2019
@D. Telefoon, ik heb helaas nog geen reactie gezien! Heb je inmiddels op een andere manier een adapter van ons ontvangen? Zo niet, dan stuur ik hem graag nog op. Ik hoor graag van je!