Skip to main content

Mijn 10 jaar oude afstandbediening voor de tv-ontvanger doet het niet meer. Ik probeer een nieuwe aan te vragen via de website, dat lukt niet. Er verschijnt alleen een melding dat ik contact moet opnemen als ik een VIP5202 tv-ontvanger heb, maar die heb ik niet. 

Hoe krijg ik een nieuwe afstandbediening voor een VIP1853 tv-ontvanger?

mvg Janneke Visser

Goedemorgen @Janneke Visser, er zijn inderdaad wat problemen met het online aanvragen van een afstandsbediening. Als jij jouw profiel invult en mij een seintje geeft, ga ik voor een nieuwe zorgen. 


@Janneke Visser  Deze kun je omwisselen via deze tool Apparatuur wisselen | KPN voor een nieuwere versie .


Bij de tool Apparatuur wisselen | KPN kan ik mijn tv-ontvanger omwisselen, maar daar staat bij dat ik mijn afstandbediening moet bewaren.


Waarom moet ik een profiel aanmaken op KPN.com? Al mijn gegevens zijn toch al bekend? Ik heb een KPN ID koppeling. Ik wil gewoon een nieuwe afstandbediening aanvragen.

mvg Janneke Visser


Ik snap dat je een nieuwe afstandsbediening wenst. Als je jouw profiel invult kan ik je helpen. Het is niet een nieuw profiel ofzo, het betreft hier enkel jouw forumprofiel waar je jouw postcode en huisnummer invult. Zonder die gegevens kan ik je op het forum anders niet helpen en zul je moeten bellen met de klantenservice via 0800-0402.