Skip to main content

Hoi 

Mijn afstandbediening voor de interactieve tv is stuk. Enkele knoppen werken niet meer.

Heb meerdere malen geprobeerd via jullie site een nieuwe te bestellen, maar krijg steeds een foutmelding. Ik probeer t nu dan maar via t forum.

Hoi @Steffl ,

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.  

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Ik zie dat interactieve tv nog niet is toegevoegd, doordat t nog via Telfort loopt. Ik kan hierdoor geen product toevoegen omdat kpn t rekeningnr niet herkent.

 


Ik zie dat interactieve tv nog niet is toegevoegd, doordat t nog via Telfort loopt. Ik kan hierdoor geen product toevoegen omdat kpn t rekeningnr niet herkent.

Aha, dan moet je als klant van Telfort de afstandsbediening voor interactieve TV aanvragen via Telfort. 

https://www.telfort.nl

https://forum.telfort.nl

 

 


Ik had t geprobeerd via de telfort app, maar daar word je weer doorgelinkt naar de kpn app en daar werkt t dus niet. Ik ga t via de website van telfort proberen


Nu een afstand vediening besteld, deze is echter niet gratis, zoals voorheen gemeld. :-(

 


@Steffl 

Bij KPN is het wel gratis. Telfort is een andere provider. Mijn reactie was geschreven voor KPN-klanten. (Want dit is het KPN-forum) 

In de loop van dit jaar worden de Telfort-abonnementen overgezet naar KPN en wordt jij dus ook KPN-klant. 


Dan had ik dus nog even moeten wachten…

... ik krijg vervolgens wel een factuur van KPN


Hoi @Steffl. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Noordzee al een antwoord op jouw vraag heeft gegeven. Als je verder nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer