Skip to main content

Sta een uur in de wacht en de verbinding wordt zo maar verbroken. Een erg slechte zaak.

Helemaal niet klantvriendelijk.

Admin: titel aangepast ivm vindbaarheid topic

 

Vervelend als je de ab niet goed kunt gebruiken.

Reageert de ontvanger er niet op? Of de TV?

Welke tv ontvanger heb je?
Is het de allernieuwste ab met de cijfers bovenaan?


Afstandbediening reageert niet op de tv 

Heb geen allernieuwste afstandbediening.


Heb je de afst.bed. al ingesteld voor jouw merk televisie? Standaard staan ze niet ingesteld en werken ze alleen op de ontvanger. Dus als je een nieuwe toegestuurd krijgt dan werkt het niet op de TV (aan/uit en volume).

Dat moet je zelf nog even doen. (KPN weet niet welk van de tig merken en typen tv je hebt).

kpn.com/afstandsbediening (moeilijk is het niet. Als mijn moeder van 81 het kan en er anderen mee helpt...)


Ik kan heel goed installeren, we hebben een Philips tv.

Dus code 4 is echt duidelijk, alleen hij reageert niet.

Moest geen probleem zijn.

Ik dacht onze tv is bijna 10 jaar oud misschien zit het daarin?


Alleen 4? Dan heb je dus wel de nieuwste ab. Druk je wel op de OK knop als laatste handeling? (na het testen)

Dit is de nieuwste:
 

Anders losse merkcodes:

1. Zoek uw tv-code op in onderstaande lijst. Bij sommige merken staan meerdere codes weergegeven.
2. Druk de AV-knop en OK-knop gelijktijdig 5 seconden in totdat het lampje constant rood brandt.
3. Toets de 3 cijfers van de tv-code in. Het lampje knippert nu 2 keer.
4. Controleer of de volgende knoppen werken op je tv: tv-knop, mute, volume harder/zachter en AV-knop.

Codes voor Philips: 005, 208, 440, 566, 772

 


Wat is de av knop?


Het knopje onder de 7 op de foto.

Diverse namen: AV, Source, Bron


Hey @Boskamp127, welkom op het KPN forum. Zuur om te lezen dat je heel lang in de wacht hebt gestaan bij onze klantenservice, sorry daarvoor. Gelukkig staat Peter hier meteen voor je klaar. Is het gelukt om de afstandsbediening opnieuw te koppelen? Als er vragen zijn, stel ze hier gerust! We helpen je graag :) 


Reageer