Skip to main content

Helaas is onze afstandsbediening overleden. Bij het vervangen van de batterijen zag het er niet goed, zat wit vies spul om de batterijen en de veringen waren roestig . De nieuwe batterijen hebben helaas geen resultaat gehad.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Welkom @Wenedytje 

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de KPN website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je even weten of het is gelukt?👍


Er komt aldoor in beeld dat er een fout is opgetreden terwijl ik wel ingelogd ben


@Wenedytje 

Heb je jouw Internet en TV abonnement in MijnKPN wel gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

 

Mocht het helemaal niet lukken

Dan kan een moderator vast wel een nieuwe voor je regelen,


vul je forumprofiel vast in 😀


Goedenavond @Wenedytje, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inderdaad zo dat je sinds kort zelf een nieuwe afstandsbediening kan bestellen, met behulp van je KPN ID gegevens. Voorwaarde is dat je jouw producten van internet en tv hebt gekoppeld. Dit kan je controleren door in te loggen op MijnKPN en te kijken of jouw thuis klantnummer gekoppeld is (en je facturen en dergelijke kan inzien). 

Lukt het niet? Dan hoor ik het graag en ontvang ik graag je gegevens (via je Forum profiel) zodat ik je verder kan helpen!


@Wenedytje, ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat het alsnog gelukt is :blush:


Reageer