Skip to main content

Ik ontving een nieuwe afstandsbediening van kpn   Mooie service. Heb deze gekoppeld met m’n (LG) televisie. Alles werkt, behalve de knoppen voor apps en Netflix. Dan gebeurt er niets. Oplossing?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Ik heb een Motorola tv ontvanger, al meer dan 10 jaar. Ik zie dat iedereen tegenwoordig een arris heeft. Als die voordelen heeft boven de oude Motorola zou ik graag vervangen. Motorola valt nogal vaak uit. 


Die Motorola TV ontvanger is een bejaard ding die al tijden recht heeft op een rustig pensioen.

Ruil dat ding dan ook via deze KPN servivetool.


Dankjewel heb nieuwe ontvanger aangevraagd. Blijft wel mijn eerste vraag, de gekoppelde kpn afstandsbediening doet alles behalve de knoppen ‘apps’ en ‘Netflix’. Daarvoor heb ik nog de (LG) afstandsbediening nodig. Geen ramp maar het moet toch werken?


@Lotsy2 Volgens mij heb je dan een afstandsbediening gekregen die hoort bij de ontvanger waar op dit moment een pilot voor draait. De knoppen “apps” en “Netflix” werken niet op de andere ontvangers.


Heb ook nieuwe ontvanger aangevraagd, misschien werken die knoppen daar wel op? Ik ga het checken. 


Hoi @Katana321 ,

Ook op de Arris en Arcadyan ontvangers werken die knoppen.Die pilot duurt trouwens wel lang, maar zag dat het typenummer en functies al wat zijn uitgelekt( maar ga het hier uiteraard niet delen)😀

De motorola heeft geen netflix, dus dat is idd de reden dat die knop niet werkt @Lotsy2 😉


Hoi @Katana321 ,

Ook op de Arris en Arcadyan ontvangers werken die knoppen.

---

@martijn197108 Je hebt gelijk. Ik had niet goed gekeken.


Hi @Lotsy2!

Die knoppen zijn inderdaad niet te gebruiken via je eigen televisie. Ze werken alleen via onze TV ontvanger.
Goed om te lezen dat je inmiddels een nieuwe ontvanger hebt aangevraagd (met dank aan @wjb)!


Inmiddels is de Motorola vervangen door een arris. Nu werken inderdaad alle knoppen, ook apps en Netflix. Nog gezocht naar de app van hbomax maar ik heb begrepen dat KPN die niet ondersteund. Jammer heb ik toch nog de Lg afstandsbediening nodig. Wel tevreden over de service van KPN. 


En trouwens ook aardige hulp op dit forum. Bedankt.