Skip to main content

Mijn afstandsbediening is defect en probeer online een nieuw te bestellen! echter op het moment van inloggen op de KPNID komt de website met een fout melding.

 

Afstandsbediening is echt defect lampen gaan niet meer aan, en we hebben al nieuwe baterijen geplaats.

 

Gr D

 

als u contact opneemt met de klantenservice en dit aangeeft kan er binnen 5 min een nieuwe bested zijn die u morgen al binnen hebtdan


Hallo @Dhiredj  Heb je in MijnKPN je Internet en TV abonnement wel gekoppeld aan jouw KPN ID?

Dat gaat via "Producten” en daarna “Product toevoegen”. Als dit niet gedaan is, krijg je inderdaad een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.


Hey @Dhiredj, welkom op het KPN forum. Leuk dat je ons hier hebt gevonden, de community helpt je graag. Via de klantenservice is een nieuwe ab te bestellen, maar handiger nog: koppel je Internet en TV producten aan je KPN ID zoals RBxx aangeeft. Dan kun je het zelf doen 🙂 Heb je al gecontroleerd of je ID een koppeling heeft met internet en tv?   


Allen,

bedankt voor jullie reacties.

Mijn producten zijn zeker gekoppeld in KPN ID maar toch blijft de fout melding komen! Zal de klantenservice van KPN wel even bellen.

Gr Dhiredj


Hey @Dhiredj, dat is bijzonder. Heb je al eens eerder afgelopen jaar een nieuwe ab ontvangen? Is het nu wel via de klantenservice gelukt? Hoor graag van je :) 


He @Dhiredj, al een tijdje geen bericht meer van je gehad. Ik neem aan dat het is gelukt een nieuw afstandsbediening aan te vragen. Hiermee sluit ik je topic. Toch nog hulp nodig? Je kunt hier gerust nog een bericht achter laten, we pakken het dan spoedig op :) 


Ha Nadia, topic kan idd afgesloten worden heb een nieuwe AB ontvangen via de klantenservice 😊

Gr Dhiredj.


Super! Dank voor de terugkoppeling, @Dhiredj daarmee sluit ik het topic met een gerust hart af :D


Reageer