Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening aanvragen

  • January 31, 2020
  • 8 reacties
  • 194 keer bekeken

Mijn afstandsbediening is defect en probeer online een nieuw te bestellen! echter op het moment van inloggen op de KPNID komt de website met een fout melding.

 

Afstandsbediening is echt defect lampen gaan niet meer aan, en we hebben al nieuwe baterijen geplaats.

 

Gr D

 

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Dhiredj  Heb je in MijnKPN je Internet en TV abonnement wel gekoppeld aan jouw KPN ID?

Dat gaat via "Producten” en daarna “Product toevoegen”. Als dit niet gedaan is, krijg je inderdaad een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

briankpn
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 31, 2020

als u contact opneemt met de klantenservice en dit aangeeft kan er binnen 5 min een nieuwe bested zijn die u morgen al binnen hebtdan


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 31, 2020

Hallo @Dhiredj  Heb je in MijnKPN je Internet en TV abonnement wel gekoppeld aan jouw KPN ID?

Dat gaat via "Producten” en daarna “Product toevoegen”. Als dit niet gedaan is, krijg je inderdaad een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 31, 2020

Hey @Dhiredj, welkom op het KPN forum. Leuk dat je ons hier hebt gevonden, de community helpt je graag. Via de klantenservice is een nieuwe ab te bestellen, maar handiger nog: koppel je Internet en TV producten aan je KPN ID zoals RBxx aangeeft. Dan kun je het zelf doen :) Heb je al gecontroleerd of je ID een koppeling heeft met internet en tv?   


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 31, 2020

Allen,

bedankt voor jullie reacties.

Mijn producten zijn zeker gekoppeld in KPN ID maar toch blijft de fout melding komen! Zal de klantenservice van KPN wel even bellen.

Gr Dhiredj


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • February 3, 2020

Hey @Dhiredj, dat is bijzonder. Heb je al eens eerder afgelopen jaar een nieuwe ab ontvangen? Is het nu wel via de klantenservice gelukt? Hoor graag van je :) 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • February 19, 2020

He @Dhiredj, al een tijdje geen bericht meer van je gehad. Ik neem aan dat het is gelukt een nieuw afstandsbediening aan te vragen. Hiermee sluit ik je topic. Toch nog hulp nodig? Je kunt hier gerust nog een bericht achter laten, we pakken het dan spoedig op :) 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2020

Ha Nadia, topic kan idd afgesloten worden heb een nieuwe AB ontvangen via de klantenservice 😊

Gr Dhiredj.


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • February 19, 2020

Super! Dank voor de terugkoppeling, @Dhiredj daarmee sluit ik het topic met een gerust hart af :D