Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening aanvragen

• October 11, 2020
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Hi, ik wil graag een nieuwe afstandsbediening ontvangen. De huidige die werkt niet meer naar behoren. Ook heb ik last van de mediabox die af en toe uitvalt. 

Alvast bedankt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Rom1234. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat juist afstandsbediening niet meer naar behoren werkt. Op deze pagina kan je een nieuwe aanvragen. 

Ook heb ik last van de mediabox die af en toe uitvalt. 

Krijg je een foutmelding te zien wanneer dit gebeurd? Zo ja, welke? En op welke manier heb je jouw tv-ontvanger aangesloten op de ExperiaBox? 

Ik heb helaas niet meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden of dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Rom1234. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat juist afstandsbediening niet meer naar behoren werkt. Op deze pagina kan je een nieuwe aanvragen. 

Krijg je een foutmelding te zien wanneer dit gebeurd? Zo ja, welke? En op welke manier heb je jouw tv-ontvanger aangesloten op de ExperiaBox? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2020

Hoi @Rom1234. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat juist afstandsbediening niet meer naar behoren werkt. Op deze pagina kan je een nieuwe aanvragen. 

Ik heb helaas niet meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden of dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!