Skip to main content
Beantwoord

nieuwe afstandsbediening aanvragen foutmelsing

  • April 7, 2020
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik probeerde al een aantal x een nieuwe afstandsbediening aan te vragen.

ik krijg hierbij elke keer een foutmelding met er is een fout opgetreden probeer het later opnieuw nou heb ik dit verschillende momenten geprobeerd maar krijg ik telkens dit bericht.

Beste antwoord door Zep

Dank je wel heb contact gehad en er wordt een nieuwe afstandsbediening gestuurd

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • April 7, 2020

Hallo @Zep, 
Als de tool niet werkt is de snelste manier om even contact op te nemen via de chat of via 0800-0402.
De wachttijd hier is door drukte wat langer dus is het snelste om even te bellen of chatten.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 7, 2020

@Zep

 

En als je nog niet gebeld hebt: 

Hieronder de volledige instructie, inclusief wat je kunt doen bij een foutmelding. 
 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Zep, welkom op het forum. 

Wat de leden hier zeggen klopt helemaal, ik kan je echter ook helpen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • April 9, 2020

Dank je wel heb contact gehad en er wordt een nieuwe afstandsbediening gestuurd


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 9, 2020

Mooi zo :thumbsup_tone3:


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Dank je wel heb contact gehad en er wordt een nieuwe afstandsbediening gestuurd

Fijn. :relaxed: