Skip to main content

Ik probeerde al een aantal x een nieuwe afstandsbediening aan te vragen.

ik krijg hierbij elke keer een foutmelding met er is een fout opgetreden probeer het later opnieuw nou heb ik dit verschillende momenten geprobeerd maar krijg ik telkens dit bericht.

Hallo @Zep, 
Als de tool niet werkt is de snelste manier om even contact op te nemen via de chat of via 0800-0402.
De wachttijd hier is door drukte wat langer dus is het snelste om even te bellen of chatten.


@Zep

 

En als je nog niet gebeld hebt: 

Hieronder de volledige instructie, inclusief wat je kunt doen bij een foutmelding. 
 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 


Hi Zep, welkom op het forum. 

Wat de leden hier zeggen klopt helemaal, ik kan je echter ook helpen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 


Dank je wel heb contact gehad en er wordt een nieuwe afstandsbediening gestuurd


Mooi zo :thumbsup_tone3:


Dank je wel heb contact gehad en er wordt een nieuwe afstandsbediening gestuurd

Fijn. :relaxed: