Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening lukt niet. Ik krijg telkens onderstaande foutmelding.

Ik hoor graag hoe ik z.s.m. aan een nieuwe afstandsbediening kan komen? Alvast bedankt voor de medewerking!

 

Met vriendelijke groeten,

 

Ron van Brussel

Hallo @RonvB67 ,


Zie in de dikgedrukte tekst hieronder wat je kunt doen bij een foutcode. (Product toevoegen in Mijn KPN) : 

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


Goedemiddag,

 

Wij hebben KPN ID en het product waarvoor ik een nieuwe afstandsbediening wil aanvragen is gekoppeld hieraan, zie onderstaand. Ik log in via Google Chrome dus daar ligt het ook niet aan.

 

 

Ik heb geen idee wat ik verkeerd doe. 

 

Met vriendelijke groeten,

 

Ron van Brussel


Als het online nog steeds niet lukt? 
 

KPN is hiervoor ook gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Ha @RonvB67, is het inmiddels gelukt om met de tips van Noordzee de afstandsbediening om te ruilen? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer en hier even laten weten welke tv-ontvanger je hebt?


Goedemorgen,

Zojuist gebeld met de KPN en zij hebben nu voor mij een nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Als het goed is ontvang ik deze binnen 2 á 3 dagen. Bedankt voor de medewerking!

 

Met vriendelijke groeten,

Ron van Brussel


Goedemorgen,

Ik heb 9 dagen geleden telefonisch een nieuwe afstandsbediening besteld, maar tot op heden niets mogen ontvangen. Wanneer kan ik de afstandsbediening verwachten?

 

Met vriendelijke groeten,

Ron van Brussel


Die had je dan al wel moeten ontvangen, @RonvB67.. Als je alsnog je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en klantnummer en hier even laat weten welke tv-ontvanger je hebt, zorg ik ervoor dat er opnieuw een afstandsbediening gestuurd wordt.


Goedemorgen @Marcia_ ,

Op jouw verzoek heb ik mijn forumprofiel aangevuld met de gevraagde gegevens. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Ik zie graag de nieuwe afstandsbediening zo spoedig mogelijk tegemoet. Alvast bedankt voor je medewerking!

 

Met vriendelijke groet,

Ron van Brussel


Ja, bedankt Ron! Ik heb een nieuwe afstandsbediening besteld voor je. Die ontvang je binnen twee werkdagen per post!