Skip to main content

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening voor mijn VIP5202 willen aanvragen.

 

Via de site kan dit niet, en als ik het telefoonmenu doorloop geeft de automatische helpdesk aan dat dit “nu niet telefonisch kan” en ontvang ik een sms met de website waar ik hem aan kan vragen. Maar met de VIP5202 kan dit niet online.  

 

Ik beland hiermee in een soort Cat22-situatie, en zou dan ook graag via deze weg een nieuwe afstandsbediening aan willen vragen.

 

NB. De huidige ab doet het niet. Ik heb alles geprobeerd om opnieuw te koppelen, batterijen te vervangen en te resetten, maar zonder resultaat. Vandaar het verzoek om een nieuwe ab te ontvangen.

Hoi @Indept 
Ja dat klopt dat gaat via dit forum.
Maar aan je nickname (indept)hebben ze niet genoeg.
Dus vul vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken

Overigens, heb je de AB al gereset eerst?

Reset AB 5202

Druk de rode en de blauwe toets op de afstandsbediening tegelijk in en hou deze 3 seconden vast.

De Led wordt nu rood

Druk op OK

Stel nu de afstandsbediening opnieuw in:

 


Reset de afstandsbediening eerst even op deze manier:

Reset AB 5202

Druk de rode en de blauwe toets op de afstandsbediening tegelijk in en hou deze 3 seconden vast.

De Led wordt nu rood

Druk op OK

Stel nu de afstandsbediening opnieuw in.

 

Afstandsbediening programmeren

Richt de afstandsbediening op de TV en druk 5 seconden op de AV knop samen met de cijfertoets uit de snelcodelijst tot de bovenste led rood wordt.

(De AV knop is de knop onder de 7)

Druk daarna op de snelvooruitspoel-toets »

Controleer nu de toetsen voor volume en source (AV) en de TV-uit knop

En druk op OK (Dit niet vergeten!)

 

Snelcodelijst

1 Samsung

2 LG

3 Sony

4 Philips

5 Panasonic

6 Loewe

7 Grundig

8 Sharp

9 LTC

0 Hisense

 

 


Dag Huistijger,

 

Ik had inderdaad alles al ingevuld. Hoop dan ook snel bericht te krijgen van KPN.

 

Dank voor je tip. Deze had ik geprobeerd, maar dit lukt helaas niet.


OK @Indept 
t'Is druk op het forum dus het kan enkele dagen duren eer KPN reageert, maar reageren doen ze vast.


@Indept, welkom hier. 

En ik ben er meteen mee bezig geweest. Nieuwe is onderweg.


Top! Hartelijk dank voor de snelle afhandeling.

 

Net een sms ontvangen met de bestelbevestiging, dus ik wacht af!