Skip to main content

Ook ik heb een nieuwe afstandsbediening nodig. De website verwijst naar de telefoon, de telefoon naar de website. En ik kan dus niets bestellen. Hoe moeilijk kan het zijn????

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@nielsh2o 

Je kan gratis 0800-0402 bellen.

Of, als je niet de Arris VIP 5202 hebt, via deze site.


'De website verwijst naar de telefoon, de telefoon naar de website. En ik kan dus niets bestellen."

Oftewel.. op 08000402 kom ik geen steek verder, want die verwijzen naar de website. En aangezien ik de 5202 heb, kan ik daar dus helemaal niet bestellen. Maar ook daar hebben ze een oplossing voor, want als ik gewoon even contact opneem met 08000402 dan krijg ik een sms met een link naar een website waar ik niets kan bestellen omdat ik een 5202 heb. Gelukkig verwijzen ze dan wel naar een telefoonnummer wat ik kan bellen vanaf waar je automatisch wordt doorverwezen naar een website...

Dus zoals ik al zei: "De website verwijst naar de telefoon, de telefoon naar de website. En ik kan dus niets bestellen."


Dan wordt het inderdaad lastig @nielsh2o, als je geen medewerker te spreken krijgt. Als je jouw forumprofiel invult, dan ga ik voor een nieuwe afstandsbediening zorgen. 


Gedaan!


Er komt een nieuwe jouw kant op @nielsh2o. Alle info wat betreft de verzending ontvang je nog per sms.