Skip to main content

wil nieuwe afstandbediening aanvragen maar dat gaat niet want er komt te staan dat er al 1 onderweg is. kan een kpn medewerker hier even naar kijken?

@KimberleyKimm 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Je kan beter, gratis, bellen met 0800-0402


Hallo @KimberleyKimm, is het inmiddels via de klantenservice gelukt een nieuwe afstandsbediening te bemachtigen? 


nee is niet gelukt


Als je jouw forumprofiel invult, dan ga ik voor je aan de slag. @KimberleyKimm 


oke ga ik dat nu doen


@Jeroen_dB is het gelukt om een nieuwe afstandbediening aan te vragen? 


Hallo @KimberleyKimm ,

Lukt het aanvragen nog steeds niet via internet? 
 

Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

En als het niet gelukt is, even aangeven om welke ontvanger het gaat. 


nee er staat dat er 1 onderweg is dus ik kan geen nieuwe aanvragen snap niet dat die melding er staat?


Om welke ontvanger gaat het? 


arris vip52022


Ok

Gelukkig staat @Erwin_  paraat. Ik verwacht dat hij jou (na ruim een maand wachten) wel een afstandsbediening gaat opsturen. 


Dat was normaliter geen probleem geweest maar logistiek zit vast.  Even wachten op @Jeroen_dB . Die is er maandag weer en dan kan hij onze logistieke afdeling mailen. Dat heeft in het weekend sowieso geen zin. 


Dat was normaliter geen probleem geweest maar logistiek zit vast.  Even wachten op @Jeroen_dB . Die is er maandag weer en dan kan hij onze logistieke afdeling mailen. Dat heeft in het weekend sowieso geen zin. 

@Jeroen_dB 

Is er inmiddels een afstandsbediening onderweg naar KimberleyKimm? 


De logistieke afdeling is aangestuurd om er eentje te verzenden. 


Dat was normaliter geen probleem geweest maar logistiek zit vast.  Even wachten op @Jeroen_dB . Die is er maandag weer en dan kan hij onze logistieke afdeling mailen. Dat heeft in het weekend sowieso geen zin. 

De logistieke afdeling is aangestuurd om er eentje te verzenden. 

@KimberleyKimm 

Heb je inmiddels een afstandbediening ontvangen? 


nee heb nog geen afstandsbediening ontvangen


Vreemd dat dit nu al sinds 22 juli 2023 loopt.

Misschien kan @Erwin_ of @Jeroen_dB de boel nog iets versnellen? 


nee heb nog geen afstandsbediening ontvangen

Ik heb het moderatorteam nogmaals gevraagd om dit voor jou te regelen @KimberleyKimm 


Goedemorgen @KimberleyKimm, ik doe intussen navraag bij onze logistieke afdeling. Ik kom erop terug zo gauw ik meer weet.


Hi @KimberleyKimm, ik heb overleg gehad met onze logistieke afdeling. 

Op 31 augustus is er via de post een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd. Daarvoor heb je eind maart een nieuwe afstandsbediening aangevraagd via onze website. Verder geeft onze logistieke afdeling aan dat je op dit moment 3 tv-ontvangers gebruikt thuis, terwijl er 1 inbegrepen zit in jouw huidige abonnement. De apparatuur is in bruikleen zo lang je het in je abonnement hebt zitten, dus het verzoek is om de twee andere tv-ontvangers naar ons te retourneren:

 

Aan de hand van deze informatie kan je zeggen dat je nu 3 werkzame afstandsbedieningen hebt thuis, dat zou voldoende moeten zijn voor één tv-ontvanger.

Als je wel meerdere tv-ontvangers wilt gebruiken, dan kan je deze via MijnKPN aan je abonnement toevoegen. Dit kan ook door te bellen met onze klantenservice via 0800-0402 of door de KPN winkel in je buurt te bezoeken.