wil nieuwe afstandbediening aanvragen maar dat gaat niet want er komt te staan dat er al 1 onderweg is. kan een kpn medewerker hier even naar kijken?
Op een forum helpen vooral klanten elkaar.
Je kan beter, gratis, bellen met 0800-0402
Hallo
nee is niet gelukt
Als je jouw forumprofiel invult, dan ga ik voor je aan de slag.
oke ga ik dat nu doen
Hallo
Lukt het aanvragen nog steeds niet via internet?
Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt.
Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes!
De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).
Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.
Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.
Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.
Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID?
- Log daarvoor in op MijnKPN.
- Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
- Vervolgens ‘producten toevoegen’.
Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt?
En als het niet gelukt is, even aangeven om welke ontvanger het gaat.
nee er staat dat er 1 onderweg is dus ik kan geen nieuwe aanvragen snap niet dat die melding er staat?
Om welke ontvanger gaat het?
arris vip52022
Ok
Gelukkig staat
Dat was normaliter geen probleem geweest maar logistiek zit vast. Even wachten op
Dat was normaliter geen probleem geweest maar logistiek zit vast. Even wachten op
Is er inmiddels een afstandsbediening onderweg naar KimberleyKimm?
De logistieke afdeling is aangestuurd om er eentje te verzenden.
De logistieke afdeling is aangestuurd om er eentje te verzenden.
Heb je inmiddels een afstandbediening ontvangen?
nee heb nog geen afstandsbediening ontvangen
Vreemd dat dit nu al sinds 22 juli 2023 loopt.
Misschien kan
nee heb nog geen afstandsbediening ontvangen
Ik heb het moderatorteam nogmaals gevraagd om dit voor jou te regelen
Goedemorgen
Hi
Op 31 augustus is er via de post een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd. Daarvoor heb je eind maart een nieuwe afstandsbediening aangevraagd via onze website. Verder geeft onze logistieke afdeling aan dat je op dit moment 3 tv-ontvangers gebruikt thuis, terwijl er 1 inbegrepen zit in jouw huidige abonnement. De apparatuur is in bruikleen zo lang je het in je abonnement hebt zitten, dus het verzoek is om de twee andere tv-ontvangers naar ons te retourneren:
Aan de hand van deze informatie kan je zeggen dat je nu 3 werkzame afstandsbedieningen hebt thuis, dat zou voldoende moeten zijn voor één tv-ontvanger.
Als je wel meerdere tv-ontvangers wilt gebruiken, dan kan je deze via MijnKPN aan je abonnement toevoegen. Dit kan ook door te bellen met onze klantenservice via 0800-0402 of door de KPN winkel in je buurt te bezoeken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.