Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik probeer al een tijdje een nieuwe afstandsbediening aan te vragen voor de VIP5202, want bij mijn huidige afstandsbediening werken maar een aantal knoppen. Nu kom ik in een loop terecht, want met bellen wordt ik doorverwezen naar de site en via de site krijg ik onderstaande scherm. Wat nu?

 

Alvast hartelijk dank voor de hulp.

Met vriendelijke groet,

  1. Smeets

Goedemiddag beste allen voor de afstand bediening Arris 4k 5202.moet via 0800 0402 gratis die werkt niet via de site. Wel aan geven dat het om de decoder Arris 4k 5202.gaat 😀👍


Als je alleen 5202 zegt is dat voldoende, 4K hoef je er niet bij te zeggen.

 


Hallo @S. Smeets, vervelend dat je er zo niet uitkomt. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan ga ik een nieuwe afstandsbediening naar je toe sturen. 


Hallo @Jeroen_dB, de informatie is aangevuld, hartelijk dank voor de service.


Nieuwe afstandsbediening is onderweg! @S. Smeets. Je ontvangt nog een sms en e-mail met meer informatie. 


Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn ab is dood, er brandt geen enkel lampje meer ook niet na verwisselen van de batterijen.

Maar via website lukt niet. Het gaat om de ab die hoort bij het kaatje met nr vip5202.

Ik hoop dat het hier wel gaat lukken. Telnr is momenteel niet bereikbaar ivm drukte.

Groetjes Dunja 

 


Vul jouw profiel in @Dunnez en geef even een seintje hier in het topic. 


Ik heb het gedeeltelijk ingevuld. Ik hoop dat dit voldoende is.

Groetjes Dunja 


Afstandsbediening komt jouw kant op @Dunnez 


Beste Jeroen_dB

Helaas moet ik ook ondervinden dat een nieuwe afstandsbediening aanvragen niet mogelijk is.

KPN maakt het er zo niet makkelijker op. Idd zit ik ook in de loop en telefonisch is het dus ook niet mogelijk met sms…

Zou het erg waarderen dat er ook 1 onze kant op komt. (zo'n witte, langwerpige)

Vr. gr. Fr3r3


Om een afstandsbediening naar jou toe te sturen, heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan ga ik voor je aan de slag @Fr3r3 


zou ik die nieuwe afstandsbediening ook mogen heeft van het begin al niet gereageerd VIP5202.

ik hoor het graag van jullie KPN .

groetjes Lilian Warmenhoven


Nieuwe afstandsbediening komt naar je toe @Limataki 


Ook voor mij geldt dat de AB niets meer doet, alleen de TV knoppen werken nog.
Inmiddels ben ik vanaf woensdag bezig om een nieuwe AB te krijgen, op dit moment hang ik in de wacht en gaf de medewerker aan om het via het forum te proberen. dus bij deze ;-)


Hoe bestel ik een gratis afstandsbediening voor de VIP5202? Door te bellen word ik weer verwezen naar de webpagina waar ik advies kreeg te bellen naar 08000402. Dezelfde loop als hierboven beschreven.


Hoe bestel ik een gratis afstandsbediening voor de VIP5202? Door te bellen word ik weer verwezen naar de webpagina waar ik advies kreeg te bellen naar 08000402. Dezelfde loop als hierboven beschreven.

Hallo @PauloM voor een 5202 kun je inderdaad alléén maar telefonisch een AB bestellen, als de klantenservice anders adviseert, is de betreffende medewerk(st)er niet goed op de hoogte van de procedures. Dan gewoon nog een keer bellen tot je iemand treft die wèl kennis van zaken heeft.

 


Ook ik wil graag een nieuwe ab omdat hij batterijen vreet. Heb eerder al.een nieuwe gekregen voa dit forum voor de tv beneden. Helaas nu boven hetzelfde probleem.

Gr Dunja 


Ook ik wil graag een nieuwe ab omdat hij batterijen vreet. Heb eerder al.een nieuwe gekregen voa dit forum voor de tv beneden. Helaas nu boven hetzelfde probleem.

Gr Dunja 

Hallo @Dunnez als het om de AB voor een 5202-decoder gaat, kun je deze alléén telefonisch bestellen via 0800 0402.

 


4 naanden geleden is het via deze post op het forum ook gelukt. Er is toen een nieuwe verstuurd.

Telefonisch is  kpn heel moeilijk bereikbaar

 


4 naanden geleden is het via deze post op het forum ook gelukt. Er is toen een nieuwe verstuurd.

Telefonisch is  kpn heel moeilijk bereikbaar

 

Hallo @Dunnez dan kan een moderator dat voor je regelen, maar dat kan een poosje duren.

Vul in het privédeel van je profiel je naw-gegevens,klantnummer en laatste 4 cijfers iban in, dan komt een moderator er op terug.

 


@Dunnez, een nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op. 


@Jeroen_dB 

Super,  dankjewel. 

Hele.fijne dag nog


Beste @Jeroen_dB 

Helaas moet ik ook ondervinden dat een nieuwe afstandsbediening aanvragen niet mogelijk is.

Zou jij voor mij wat kunnen betekenen?

Ik heb mijn profiel zo volledig mogelijk als het kan ingevuld.

 

Alvast bedankt!


Nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op. @Sil E 


@Jeroen_dB  helaas heb ik nog niets ontvangen. Kan het ergens mis.zijn gegaan. Aan onze gegevens is niets veranderd. 

Groetjes Dunja