Skip to main content

Hoi, 

 

Onze afstandsbediening is kapot en op de site bestellen lukt niet. Als ik bel word ik terug verwezen naar de site via een sms… Hoe kan ik een nieuwe afstandsbediening bestellen?

Hallo @KarlienvdW,

Voor deze ontvanger kan dit alleen via de klantenservice of hier worden geregeld. Het snelste is nu om even te bellen met 0800-0402, blijf aan de lijn als het stil wordt, dan wordt je doorverbonden.

Hier is momenteel wat achterstand waardoor je dan wat langer moet wachten tot ze je topic oppakken. 


Goedemiddag @KarlienvdW, bedankt voor jouw bericht!

Vervelende “loop” waar je in zit! We zijn daarvan op de hoogte en werken achter de schermen aan een oplossing. Fijn dat je van Chrizziey een goede tip hebt gehad! Is het gelukt om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice?

Zo niet, dan help ik je graag verder.
Wil jij jouw profiel invullen met jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Beste,

Ik heb hetzelfde probleem, zou ik ook alsnog een nieuwe afstandsbediening kunnen aanvragen voor de vip5202?

Groet, Niek


Afstandsbediening stuk. Wordt steeds doorverwezen naar zelfde site. Kom niet verder graag met spoed nieuwe opsturen


afstandsbediening stuk. Krijg steeds dezelfde site kom niet verder zo


afstandsbediening stuk. Krijg steeds dezelfde site kom niet verder zo

KPN is hiervoor vandaag nog tot 17.00u te bereiken via 0800-0402.