Skip to main content

Ik heb een afstandsbediening die niet goed meer is. pas een nieuw modem v12 ontvangen. graag een nieuwe afstandsbedieningĀ 

ik begrijp niet hoe ik mijn aanvraag kan versturen


Hallo @Henk van der HimstĀ , voor een modem bestaat geen afstandsbediening.

Ā 


Alle KPNĀ afstandsbedieningenĀ om te bestellen.

Kijke ven welk type tv ontvanger je hebt. Dat kastje bij je tv. Kies dan de afstandsbediening die daar bij hoort.


Hallo @Henk van der HimstĀ ,

Het gaat uiteraard om een afstandsbediening voor jouw TV-ontvanger.Ā 

Tegenwoordig is hetĀ mogelijk om zelf (gratis) eenĀ nieuwe afstandsbedieningĀ te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes!Ā 

De tool werkt niet in de ā€œoudeā€ versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

HetĀ icon van het oude Edge. En hetĀ icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik andersĀ Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

HoeĀ koppel jeĀ jouw producten aan jouw KPN ID?Ā 

  • Ga dan bovenin naar ā€˜Productenā€™.
  • Vervolgens ā€˜producten toevoegenā€™.Ā 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt?Ā 

Ā 

Tenzij je een Arris 5202 hebt, dan wil dat niet. In dat geval kan een moderatorĀ een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan jeĀ forumprofielĀ aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer?Ā 


Hoi @Henk van der Himst, welkom bij ons op het forum! Is het gelukt met de stappen die Noordzee noemt? Op die manier kan je een nieuwe afstandsbediening aanvragen voor jouw tv-ontvanger.

De tv-ontvanger is iets anders dan een modem, een modem maakt geen gebruik van een afstandsbediening.