Skip to main content

Goedendag,

 

ik kan niet via mijn kpn een nieuwe afstandsbediening bestellen.

Goedeavond beste sammie 1981.als het om de 4k 5202.Arris 

Afstand bediening gaat die kunt u het. beste 0800 0402 kpn gratis bellen voor die afstand bediening. 👍😉


Heb je deze link al geprobeerd?

Afstandsbediening aanvragen (kpn.com)


Ik heb het via de link en teefonisch geprobeerd maar beide niet gelukt. Blijkbaar is het zo moeilijk bij KPN om een nieuwe afstandsbediening te krijgen sjonge jonge


Ik heb het via de link en teefonisch geprobeerd maar beide niet gelukt. Blijkbaar is het zo moeilijk bij KPN om een nieuwe afstandsbediening te krijgen sjonge jonge

Normaliter is het niet moeilijk, maar wat werkt dan niet: Je komt niet op de pagina, je kan niet aanloggen, ………..

Vroeger was er een probleem met de browser maar ik heb het voor jou op 2 browsers geprobeerd inclusief de Europese Opera die ze in het verleden voor dit soort zaken niet ondersteunden. 


Ik log in maar dan krijg ik dat er een fout is opgetreden. Ik heb het zo vaak geprobeerd


Welkom op het forum @Sammie1981. Het aanvragen van een afstandsbediening hoort niet zo lastig te zijn inderdaad. Je zegt dat je een foutmelding krijgt, welke melding is dat concreet? Kan je er een screenshot van delen? 

Heb je deze link ook in verschillende browsers geprobeerd, om te kijken of dat een verschil maakt?

En welk type tv-ontvanger heb je van ons?


Ik heb precies hetzelfde probleem als hier beschreven.

Eerst gebeld maar dat lukte niet.

Een sms gekregen met een link naar de tool.

Daarmee krijg ik de foutmelding: er is iets fout gegaan probeer het later nog eens. 

Ik heb het nou al een aantal keren geprobeerd maar het lukt niet.

Ook niet als ik het direct via mijn KPN probeer.


Jaa precies en zit nog steeds zonder afstandsbediening. Ik kan niet eens meer tv kijken. Dit is zo slecht van KPN


Heb jij jouw profiel gefevens ingevuld?

Ik las in een andere thread dat als die ingevuld zijn ze (KPN) alsnog een ab kunnen opsturen.

 

Wel jammer dat een dergelijk bedrijf nog geen goede/werkende website in lucht kan houden.

Of is het gewoon slecht getest?


Kun je aangeven of het om een 5202 gaat?

 

Zo nee probeer dan dit.
 

Probeer je KPNID te ontkoppelen van al je internet producten zie ->

Zorg dat je daarna op je wifi zit zodat je weer je kpn id koppelt aan je product.


Probeer dan weer deze Servicetool ->

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm


Zou je de gestelde vragen dan ook kunnen beantwoorden @Sammie1981? Dan kan ik met je meedenken.

 

@H. Groot op je profiel heb je ingevuld dat je de de VIP5202 hebt. Als je bovenaan op de website voor het vervangen van de afstandsbediening kijkt staat daar dat je voor dat type via die weg niet kunt aanvragen. Dat heeft  niets te maken met wel of niets testen, er staat letterlijk dat dat nog niet kan 😉 Daarom vroeg ik ook welk type ontvanger jullie hebben.

Ik heb bij deze een nieuwe naar je opgestuurd voor de VIP5202. Binnen enkele werkdagen zal je deze ontvangen.


Het gaat om deze 


Dan had er geen foutmelding in het scherm moeten komen. 

Maar fijn dat het op deze manier opgelost is.


Jij hebt ook de VIP5202 zo te zien @Sammie1981, op de pagina voor het vervangen van de afstandsbediening staat dat je die niet via die weg kunt aanvragen:

Dat het niet lukt klopt dus. Als je je forumprofiel volledig invult en een seintje geeft kan ik er een voor je opsturen. 


Ik heb mijn profiel ingevuld.


Merci, bij deze is er ook een vervangende afstandsbediening naar jou onderweg 🙂


Dat is heel fijn dankjewel !