Skip to main content

Goedemiddag onlangs een nieuwe afstandsbediening aangevraagd/ gekocht. Deze ontvangen maar   de afstandsbediening doet het niet. Ik wil hem graag omruilen. Wat niet ik doen 

Heeft u de afstandsbediening gekocht? @Josedevries 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

Momenteel werkt de link nog niet via de browser Edge. Gebruik daarom Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

 

Heb je de afstandsbediening wel goed gekoppeld?

Kijk eens naar de tips in dit topic,zie Nieuwe afstandsbedieningen werken niet?


Weet je zeker dat hij defect is of lukt het koppelen aan je tv niet?

Je hebt de ab gekocht, terwijl deze gratis te verkrijgen zijn? Dan zal je nog garantie hebben en kun je hem terugsturen, zeker bij DOA (kapot bij ontvangst)

Als je de ab hebt gekocht via de vervangingstool op de site, dan zou ik gewoon weer een andere vervangende ab bestellen.

 


Hi @Josedevries, welkom op ons forum.

Wat vervelend om te horen dat de nieuwe afstandsbediening niet werkt. Kun je aangeven wat er precies niet werkt? Doet hij het helemaal niet, of werken bepaalde functies zoals het beheer van de volume niet? Mocht je het geluid niet harder of zachter kunnen zetten, dan kan het helpen om de afstandsbediening (opnieuw) te koppelen aan de tv. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn?


Hij koppelt niet aan de tv 


Dank je wel voor de terugkoppeling. Wanneer het niet lukt om de afstandsbediening te koppelen aan de tv, dan kun je nog proberen om de afstandsbediening te resetten en daarna nogmaals de afstandsbediening te koppelen. Ik hoor graag of dit het probleem heeft verholpen.


Hij koppelt niet aan de tv

Om je beter te helpen: Wat is het merk van je televisie?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Reageer