Skip to main content

Hi,

 

Omdat mijn oude afstandsbediening niet meer goed werkte een nieuwe via kpn aangevraagd.  Heb deze gekoppeld volgens de instructie. Nu werkt hij alleen niet goed. Hij herkent alleen het kastje, of alleen de tv. Afhankelijk welke actie ik als eerst uitvoer na koppelen. Via kastje kan ik programma wisselen, apps gebruiken, kastje aan/uit. Maar tv aan/uit of volume werkt niet. Bij anders koppelen is het andersom. 

 

Situatie: Samsung smart tv. Arris vip2952 v2 kastje. Samsung harman/kardon soundbar. Notus l2 afstandsbediening.  

 

Alvast dank!

 

 

 

 

 

 

Hi @Precillia1, welkom op het forum!

Dit is wel een heel bijzonder probleem zeg :thinking: Dat een afstandsbediening niet meer werkt op de ontvanger, maar wel op de tv, dat ben ik nog niet eerder tegengekomen!

Het klopt natuurlijk van geen kant, dus ik zou je graag zo snel mogelijk en vervangend exemplaar toe willen sturen :slight_smile:  Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Hi @Precillia1, welkom op het forum!

Dit is wel een heel bijzonder probleem zeg :thinking: Dat een afstandsbediening niet meer werkt op de ontvanger, maar wel op de tv, dat ben ik nog niet eerder tegengekomen!

Het klopt natuurlijk van geen kant, dus ik zou je graag zo snel mogelijk en vervangend exemplaar toe willen sturen :slight_smile:  Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

 

Gedaan 🙂 en dank!


Thanks, dan heb ik je bij dezen een nieuwe toegestuurd! Je ontvangt hem binnen 2 dagen :smiley: Laat je weten of het met de ‘nieuwe’ nieuwe wél goed gaat?


Hoe gaat het met de nieuwe nieuwe, @Precillia1:relaxed:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Hierbij sluit ik het topic :slight_smile: