Skip to main content

Beste KPN,

 

Graag zou ik een nieuwe afstandbediening willen bestellen. Ik heb de huidige denk ik kapot laten vallen. De batterijen heb ik inmiddels al twee keer vervangen en het instellen van de afstandbediening zoals beschreven (Source + 1 voor Samsung TV) reageert niet. 

 

Ik heb geen zin om te bellen voor een nieuwe afstandbediening voor de VP5202 ook al staat dat wel bij deze link: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm persoonlijk vind ik dat niet meer van deze tijd, maar jullie zullen er vast goede redenen voor hebben (waarschijnlijk omdat mensen niet zo handig zijn om hem zelf in te stellen, ik hoop overigens dat ik daar niet bij hoor en toch iets verkeerd doe).

 

Graag jullie advies.

GEN Z anti-telefooneerganggang,

 

Joris

Hoi @Joris d'n derde 
Hier kun je zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening  bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.


Hoi @Joris d'n derde 
Hier kun je zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening  bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Hoi @huistijger ,

Dat gaat voor @Joris d'n derde  niet op. Hij heeft een VIP 5202. Mogelijk wil een moderator een afstandsbediening naar hem opsturen? 

@Joris d'n derde

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en  klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 


@huistijger

Heb je onze nieuwste 4k tv-ontvanger (de VIP5202)?
Neem dan contact met ons op, daar helpen we je verder.

Eerste stukje op die link die @Joris d'n derde ook netjes gelezen heeft, hij moet dus even afwachten tot er een moderator tijd heeft om er 1 op te sturen.

Joris, heb je de gegevens in je profiel al compleet, en de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer onder overige, het vakje waar prive in staat, dan kan die hem gelijk voor je aanvragen.

 

Update, @Noordzee was iets eerder wakker.😀


en de laatste 3 cijfers van je bankrekeningnummer onder overige, het vakje waar prive in staat, dan kan die hem gelijk voor je aanvragen.

Voor een nieuwe afstandsbediening is dat niet nodig. 


Dat scheelt weer, dan hoeven die drie cijfers niet.😋


Beste @Noordzee,

Dankjewel voor de zorgvuldige reactie. Mijn gegevens zijn inmiddels aangevuld via de link in jouw bericht.  Wellicht is het voor (een van) jullie mogelijk om een moderator een seintje te geven, zodat de nieuwe afstandbediening wordt opgestuurd. 

 

Alvast bedankt!

 

 

Joris


Hoi @Joris d'n derde. Welkom op het KPN Forum. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening naar het dichtstbijzijnde Servicepunt verstuurd. Maandag 2 mei 2022 na 14.30 uur kan je bij de Primera (Beukenplein 6) in Amsterdam het pakketje ophalen. Vergeet niet om een legitimatiebewijs mee te nemen.