Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening ITV ontvangen,de indeling is veranderd

  • January 15, 2020
  • 4 reacties
  • 160 keer bekeken

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11

Ik heb pas een nieuwe afstandsbediening gekregen,via de website besteld.(handig)

Ik moet erg wennen want de indeling is erg veranderd,

de cijfertoetsen zitten nu aan de bovenkant.

Waarom is dat verandert?

Heeft dat een reden,vroeg ik me zomaar af.

 

 

 

Beste antwoord door huistijger

Even wennen @Tycha 
Modellen veranderen vaak dat zie je overal.
't Is ook zo saai als er nooit wat veranderd. :wink:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 16, 2020

Even wennen @Tycha 
Modellen veranderen vaak dat zie je overal.
't Is ook zo saai als er nooit wat veranderd. :wink:


  • January 16, 2020

Het is een variant van de Notus :grin: ​​​​​​

https://www.tech4home.pt/product/notus-remote-control/


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 16, 2020

Dank voor jullie reacties,ik gebruik hem boven op de slaapkamer in t donker zappen lukt nog niet 😅

Kwestie van wennen inderdaad 😀


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 17, 2020

@Tycha In het donker zappen lijkt me inderdaad lastig. Toch maar het nachtlampje aan. Ze andere heren hebben al antwoord gegeven, we veranderen het design soms. Of dit nu ergonomisch meer verantwoord is of gebruiksvriendelijker, geen idee. Hopelijk ben je snel gewend aan de nieuwe afstandsbediening. :smile: