Skip to main content

Hier hetzelfde. Pas een nieuw kastje ontvangen - KPN+
Afstandsbediening heeft het een paar weken gedaan en hield er ineens mee op. Heb nu bijna twee weken geleden een nieuwe aangevraagd. Is er nog steeds niet. Vier dagen na de bestelling gebeld met kpn, hij kon mij zeggen dat er een order stond maar kon niet zien wat het precies was. Maar zou in ieder geval opgestuurd worden. Niet dus…. Denk je dat je tv kan kijken zonder zon Bluetooth afstandsbediening? Nu dus al twee weken zonder tv. Wel abonnement doorbetalen zeker? Wat gaat hier nou mis?????

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Welke TV merk heb je?

 


Hier hetzelfde. Pas een nieuw kastje ontvangen - KPN+
Afstandsbediening heeft het een paar weken gedaan en hield er ineens mee op. Heb nu bijna twee weken geleden een nieuwe aangevraagd. Is er nog steeds niet. Vier dagen na de bestelling gebeld met kpn, hij kon mij zeggen dat er een order stond maar kon niet zien wat het precies was. Maar zou in ieder geval opgestuurd worden. Niet dus…. Denk je dat je tv kan kijken zonder zon Bluetooth afstandsbediening? Nu dus al twee weken zonder tv. Wel abonnement doorbetalen zeker? Wat gaat hier nou mis?????

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Heb je de afstandsbediening inmiddels ontvangen? Dit betrof helaas een algemene vertraging en de betreffende logistieke orders zullen nog worden opgestuurd. Vul anders gerust nog even jouw profiel in. Dan loop ik de status nog even na.