Skip to main content

Kunt u laten weten wanneer de afstandbeding komt

Als u een bestelling heeft geplaatst is deze vaak binnen twee werkdagen wel binnen is mijn ervaring. Wanneer heeft u een exemplaar aangevraagd/besteld?


Hi @Erik1984! Welkom hier op ons KPN Forum. Jeroen heeft het bij het rechte eind. Een bestelde afstandsbediening kun je binnen 3 werkdagen op de mat verwachten. Het kan natuurlijk 1-2 dagen langer duren. Ik ben ook benieuwd hoe lang je al wacht op de reeds bestelde afstandsbediening. 


We hebben niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je inmiddels weer vrolijk aan het zappen bent op je nieuwe afstandsbediening. Zo niet, laat het dan even weten in een reactie. 


op 22 november j.l. een afstandsbediening besteld, maar helaas hij is nog niet aangekomen bij ons.

Hoor het graag wanneer we deze kunnen verwachten.

Gr. Ruud


Hey @buvnukkel! Die zou je zo langzamerhand wel al in huis gehad moeten hebben. Heb je destijds wel een bevestiging ontvangen? 

 

Om met je mee te kijken heb ik je klantgegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. Hoor graag:blush:


Ik heb e.e.a. in mijn profiel ingevuld.

Gr. Ruud alias buvnukkel


@buvnukkel Ik zie dat je wel een bevestiging hebt ontvangen, maar niet dat het pakketje verstuurd is. Ik heb een nieuwe AB voor je aangevraagd. Hier ontvang je een nieuwe bevestiging van. Laat je het weten als je de AB ontvangen hebt (of niet). Duurt doorgaans 2-3 werkdagen.  
 

Fijne zondag!:slight_smile:


Goedendag,

 

ter info, ik heb de nieuwe afstandsbediening ontvangen.

Gr. Ruud